فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان خبر داد؛

آمادگی ۱۴ یادمان خوزستان برای میزبانی از راهیان‌نور کشور

سردار شاهوارپور گفت: یادمان‌های فکه، کانال کمیل، فتح‌المبین، شهدای والفجر ۸، اروند، شهدای القمه، شهدای کربلای ۴، پاسگاه زید، دهلاویه، طلاییه و شهدای نور برای میزبانی از کاروان‌ها آماده شده است.
کد خبر: ۵۷۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵ - 25February 2023

آمادگی ۱۴ یادمان خوزستان برای میزبانی از راهیان‌نور کشوربه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان شامگاه روز گذشته (جمعه) در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سفرهای اردوهای راهیان‌نور به خوزستان اظهار داشت: ۱۴ یادمان در استان بیشترین زائر را دارند به ویژه شلمچه که برجستگی خاصی دارد.

وی افزود: یادمان‌های فکه، کانال کمیل، فتح‌المبین، شهدای والفجر ۸، اروند، شهدای القمه، شهدای کربلای ۴، پاسگاه زید، دهلاویه، طلاییه و شهدای نور از جمله یادمان‌هایی هستند که زیرساخت‌هایی از جمله پارکینگ و سرویس بهداشتی آنها برای میزبانی از کاروان‌ها آماده شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در خصوص برنامه‌های سپاه پاسداران برای کاروان‌های راهیان‌نور گفت: در این خصوص سپاه ۳ محور اساسی عمرانی، فرهنگی و روایتگری دارد که در این زمینه‌ها اقدام می‌کنند.

سردار شاهوار پور بیان کرد: علاوه بر آن نیز برنامه‌هایی مانند نمایشگاه‌های کتاب و تئاتر خیابانی به منظور ایجاد پیوند میان هنر و دفاع مقدس در یادمان‌ها شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار