ما متحدیم/ نماینده مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اردو‌های راهیان نور نقشه دشمنان را خنثی می‌کند

توسلی گفت: اردو‌های راهیان نور و حضور جوانان در مناطق جنگی دفاع مقدس و آشنایی با ایثار و ازخودگذشتگی شهدا می‌تواند اثر بسیار خوبی در خنثی کردند توطئه‌های دشمن داشته باشد.
کد خبر: ۵۷۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۸ - 27February 2023

اردوهای راهیان نور نقشه دشمنان را خنثی می کند«فتح الله توسلی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: نسل جدید با شرایط جدیدی مواجه است که ما در گذشته آن را تجربه نکرده ایم.

توسلی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تهاجمات خود را در فضای مجازی علیه ارزش های دینی به اوج رسانده است، از سوی دیگر متأسفانه نتوانسته ایم خوراک لازم را به جوانان و نوجوانانمان بدهیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان و نسل جدید با یک تلفن همراه به تمام دنیا دسترسی دارند که در عین اینکه می تواند یک تهدید باشد یک فرصت هم است، متأسفانه جریان رسانه ای دشمن شبهاتی در ذهن فرزندان ما ایجاد می کنند که جبران آن کار بسیار سختی است.

وی افزود: برخی حتی وقاهت را به جایی می رسانند که دفاع مقدس و مدیریت جنگ را هم زیر سوال می برند. این موضوع نشأت گرفته از ضعف مسئولان در تبیین دفاع مقدس است در چنین شرایطی اردوهای راهیان نور و حضور جوانان در مناطق جنگی دفاع مقدس و آشنایی با ایثار و ازخودگذشتگی شهدا می تواند اثر بسیار خوبی در خنثی کردند توطئه های دشمن داشته باشد.

توسلی ادامه داد: چندین دستگاه فرهنگی در کشور فعال و به دنبال بودجه هستند که بیشتر آنها هم بازدهی لازم را ندارند، معتقدم با این اوصاف بهتر است توان و ظرفیت نهادهای فرهنگی در اردوهای راهیان نور متمرکز شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار