مادر شهید محمد منتظری در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس:

نسل امروز قدردان خون شهدا باشند

مادر شهید محمد منتظری گفت: خون شهدا امنیت و آرامش را به کشور هدیه کرد و اقتدار امروز ایران در مجامع بین المللی مرهون خون شهیدان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲ - 07November 2013

نسل امروز قدردان خون شهدا باشند

زینب منفردی مادر شهید محمد منتظری در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: ورود و حضور فرزندم به میهن و همزمان شدن به ورود کاروان امام حسین نشان از عشق محمد به سیدالشهدا دارد.

وی تصریح کرد: محمد در ایام محرم با عشق فعالیت میکرد و برای بستن تکیه و خیمه گاه اباعبدالله با تمام وجود تلاش میکرد و اهتمام میورزید.

منفردی تاکید کرد: وقتی عشق به امام حسین(ع) را در درون فرزندم میدیدم با او همسو و همگام میشدم. از خانه قند و چایی برای هیئت میبرد و معتقد بود که در این دوره باید تا پای جان در راه حفظ اسلام و نهضت حسینی ایستادگی کرد.

مادر شهید محمد منتظری اذعان داشت: در هر جا و مکانی نام امام حسین(ع) میآمد با شور و هیجان کار میکرد و از هیچ فعالیتی در راستای خدمت در راه اباعبدالله فروگذار نمیکرد.

وی خاطر نشان کرد: تنها آرزویم این است که جوانان امروز و  حتی نسلهای آینده راه شهدا را ادامه دهند و آنها را الگو و سرلوحه کار خود قرار دهند تا به سعادت و کمال برسند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و اگر شهدا نبودند قطعا کشور به آرامش و امنیت نمیرسید.

وی ادامه داد: نسل امروز باید قدردان خون شهدا باشد چرا که آنان از جان و زندگی دنیایی خود گذشتند تا اسلام و انقلاب برای همیشه سربلند و جاودانه بماند.

این مادر شهید به جوانان سفارش میکند تا همواره پشتیبانی ولایت فقیه باشند و هرگز ولی فقیه را تنها نگذارند.

وی اظهار کرد: برای رفتن به جبهه رضایت من برای فرزندم مهم بود و او بر احترام به پدر و مادر بویژه مادر، اهمیت فراوانی قائل بود.

زینب منفردی مادر شهید محمد منتظری اذعان داشت: امروز از مسئولان میخواهم تا بدحجابی برداشته شود و در خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند و نگذارند خون شهدا پایمال شود.

وی ادامه داد: در جامعه افراد نسبت به انجام امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی نکرده و خود را از این فریضه دینی دور نکنند.

مادر شهید محمد منتظری با اشاره به سالهای انتظارش برای فرزند شهیدش گفت: همیشه منتظر بودم و همه جا محمد را در کنارم احساس میکردم.

وی افزود: لقمه حلال در تربیت فرزند نقش مهم و موثری دارد و پدر محمد به این موضوع اهمیت بسیاری میداد. مطمن هستم لقمه حلال سبب شد تا محمد به سوی معنویت برود.

مادر شهید محمد منتظری در پایان گفت: جوانان و نوجوانان با مرور زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس آنها را در زندگی فردی و شخصی خود بکار گیرند و بدانند به طور یقین در تمام مراحل زندگی موفق خواهند شد.

شهید محمد منتظری در روز یکم شهریور ماه سال 1342 هنگام اذان ظهر متولد شد. او در طی عملیات والفجر8 در منطقه فاو به شهادت رسیده است. پیکر پاک شهید محمد منتظری در امامزاده محمد طاهر رنه در جاده هراز به خاک سپرده شد.

نظر شما
پربیننده ها