امروز؛

پیکر مطهر شهید منتظری بعد از ۲۸ سال به خاک سپرده می‌شود

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده‌ای که به تازگی هویتش کشف شده است، شهید محمد منتظری، فردا؛ جمعه ۱۷ آبان ماه در امامزاده محمد طاهر شهرستان رینه به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰ - 08November 2013

پیکر مطهر شهید منتظری بعد از ۲۸ سال به خاک سپرده می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پیکر مطهر محمد منتظری، شهید تازه تفحص شدهای که به تازگی هویتش کشف شده است، فردا؛ جمعه 17 آبان ماه92 در امامزاده محمد طاهر شهرستان رینه به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر مطهر این شهید 18 ساله امروز به شهرستان رینه واقع در استان مازندران منتقل شده است. بعد از ظهر امروز مراسم تعزیه سالیانه تکیه رینه و عزاداری حضرت سید الشهدا(ع) با حضور پیکر مطهر شهید منتظری که خود از ذاکرین اهل بیت(ع) بود به همراه خانواده این شهید والامقام برگزار خواهد شد. همچنین امشب مراسم وداع مردم مازندران با پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده بعد از نماز مغرب و عشا برگزار میشود.
 
جمعه 17 آبانماه 92 پیکر پاک شهید توسط مردم شهیدپرور رینه از تکیه رینه تا امامزاده محمد طاهر(ع) تشییع و در امامزاده به خاک سپرده میشود. طی روزهای گذشته مراسم وداع ، یادبود و تشییع این ذاکر شهید در تهران با حضور مردم شهید پرور تهران برگزار شده بود.
 
شهید محمد منتظری فرزند علیمحمد یکی از شهدای تازه تفحصشده طی عملیات برونمرزی اخیر است که هویتش بهتازگی شناسایی شده است. شهید والامقام محمد منتظری متولد 1346 تهران است که در سال 1364 و طی عملیات والفجر8 در منطقه فاو به شهادت رسیده و حالا پیکر مطهر این شهید 18ساله بعد از گذشت 28 سال به میان خانواده خود بازگشته است.
 
پیکر مطهر 46 شهید تازهتفحصشده که در جریان عملیات برونمرزی توسط کمیته جستوجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده بود در روز هشتم مهرماه 92 با اجساد 203 عراقی در مرز شلمچه مبادله شد. پیکر تمامی این شهدا در منطقه عملیاتی فاو تفحص شده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار