دادستان کل کشور تأکید کرد؛

برخورد قاطع با آسیب زنندگان به حقوق جامعه با ساخت وسازهای غیرمجاز

حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به کوتاهی شورا‌ها و دهیاری‌ها در زمینه ساخت و ساز‌ها گفت: در صورتی که حقوق جامعه در اثر ساخت و ساز‌ها آسیب ببیند بدون اغماض برخورد می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ - 27February 2023

برخورد قاطع با آسیب زنندگان به حقوق جامعه با ساخت وسازهای غیرمجازبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری که در فرمانداری ساوه برگزار شد، ساخت و ساز‌های غیر مجاز یکی از آسیب‌ها و چالش‌ها در کشور است، متأسفانه شوراها، شهرداری و دهیاری‌ها در این خصوص بسیار کوتاهی کردند.

حجت‌الاسلام منتظری افزود: شهرداری موظف است قبل از شروع ساخت برخورد جدی با ساخت وساز‌های غیر مجاز داشته باشد، اما متأسفانه شاهد هستیم در مرحله‌ای که باید پروانه صادر شود اقدام به برخورد می‌کند و این آسیب به سرمایه‌های کشور است.

دادستان کل کشور با اشاره به کوتاهی‌های انجام شده از سوی شورا‌ها و دهیاری گفت: دستگاه فضایی ظرفیت بالایی دارد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌توانند از این ظرفیت برای ساخت و ساز‌های غیر مجاز استفاده کنند.

وی بر ضرورت رعایت حق الناس تأکید کرد و افزود: در صورتی که حقوق جامعه در اثر ساخت و ساز آسیب ببیند بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی افزود: امروز نظام به شدت نیازمند همدلی و هم افزایی بین مجموعه است مردم هم به مسؤلین نگاه می‌کنند اگر مردم این وحدت را احساس کنند همراه مسؤلین خواهند بود لذا نباید اجازه داد اختلاف سلیقه‌ها در کشور شکاف ایجاد کند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: وحدت مورد تاکید رهبری است و یکی از حربه‌های جدی دشمن ایجاد اختلاف و دو دستگی بین مسئولین کشور است.

وی افزود: دشمن دنبال تخریب ارزش‌ها و اعتقادات جوانان است این مهم مسؤلیت سازمان‌های فرهنگی را دو چندان می‌کند.

دادستان کل کشور با اینکه در بحث حجاب باید تدبیر شود، گفت: برخی با نصیحت در بحث حجاب اصلاح می‌شوند و یک دسته در این زمینه برنامه‌های دشمن را پیاده می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار