از جذب نویسنده و بازیگر تا برنامه‌نویس در نمایشگاه رصتا

مدیر رسانه «آرپی تی وی تو» از کشف و جذب استعداد‌های مختلفی، چون بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی، برنامه‌نویسی و موسیقی از سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ - 28February 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «سعید کریمی» مدیر رسانه «آرپی تی وی تو» درباره این پلتفرم و حضور در نمایشگاه رصتا اظهار داشت: این پلتفرم یک هولدینگ است و برای اولین بار در کشور روی هنر‌های نمایشی موسیقی و حتی حوزه‌های مرتبط با رایانه فعالیت داریم. وجه تمایز ما با دیگر پلتفرم‌ها این است که خودمان در حوزه تولید فیلم و سریال کمک می‌کنیم و تجهیزات داریم. همچنین عوامل تولید ازجمله فیلمبردار، تدوینگر، تدارکات و نیرو‌های بخش‌های مختلف را جذب کرده و همچنان از این نیرو‌ها بهره می‌گیریم.

کریمی با اشاره به حضور غرفه این پلتفرم در نمایشگاه نیز عنوان کرد: یکی از رویکرد‌های ما جذب استعداد است که در نمایشگاه رصتا جذب و حمایت کار اولی‌ها در حوزه بازیگری و کارگردانی ازجمله رویکرد‌های ماست. همچنین در حوزه فیلمنامه‌نویسی طرح می‌پذیریم. تست بازیگری می‌گیریم، نمونه فیلم‌های بازیگران تازه‌کار بازبینی می‌شود و از این استعداد‌ها در پروژه‌های خود بهره می‌گیریم.

وی همچنین درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه و رویداد‌های این‌چنینی عنوان کرد: این فضا می‌تواند به تعامل بیشتر با ساترا و بقیه پلتفرم‌ها منجر شده و توسعه ایده‌های مختلفی را دربرداشته باشد. از پلتفرم در نمایشگاه رونمایی کرده و آن را به مخاطبانمان معرفی می‌کنیم و به طور رسمی مخاطب را در جریان فعالیت‌ها و رویکرد‌ها قرار می‌دهیم.

مدیر رسانه «آرپی تی وی تو» همچنین با اشاره به بخش دیگر فعالیت رسانه «آرپی تی وی تو» درباره فعالیت این پلتفرم در حوزه برنامه‌نویسی اظهار کرد: در حوزه برنامه‌نویسی نیز نیرو جذب می‌کنیم و همچنین در بخش‌های مختلف امنیت سئو، برنامه‌نویسی، سخت‌افزار و نرم‌افزار آموزش داریم. قرار است در حوزه‌های مختلفی مثل فروشگاه‌های اینترنتی خدمات، خرید کالا، تاکسی اینترنتی، غذا و... نیز حوزه کاری خود را گسترده کنیم.

وی در پایان خبر داد که دفتر این رسانه در شهر‌های مختلفی از ایران ازجمله اردبیل، شیراز، شهرکرد و... فعال خواهد شد.

نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۱۱ تا ۱۴ بهمن امسال به مدت چهار روز از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن‌های ۷ و ۲۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار