وصیت‌نامه دانش آموز شهید «علیرضا اسماعیلی»:

پیام خون شهیدان را به تمام جهان برسانید

در فرازی از وصیت‌نامه دانش آموز شهید «علیرضا اسماعیلی» آمده است: آری برادران و خواهران آن‌هایی که می‌مانند وظیفه شما بیشتر از آن‌هایی است که می‌روند. آن‌هایی که می‌مانند باید پیام خون شهیدان را به تمام جهان برسانند و رسالتی که شهیدان بر دوش آن‌ها می‌گذارند را انجام دهند.
کد خبر: ۵۷۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۵ - 29March 2023

پیام خون شهیدان را به تمام جهان برسانیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«علیرضا اسماعیلی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «فریدونکنار» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«علیرضا اسماعیلی» فرزند «محمد رضا» یکم خرداد ۱۳۵۰ در فریدونکنار به دنیا آمد و در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۶۶ در سن شانزده سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

من هنوز به آن حد نرسیده‌ام که برای شما توصیه‌ای داشته باشم، ولی همینقدر می‌گویم که به این انقلاب و امام مومن و معتقد باشید. اگر امروز می‌بیند مشکلاتی در پیاده کردن مسائل اسلام وجود دارد علت آن است که زمینه کار بجا مانده از طاغوت است. ما فعلا انقلاب کرده‌ایم ۴۰ الی ۵۰ سال فرصت لازم است تا به آن حکومت اسلامی به معنای واقعی برسیم و در طی این سال‌ها قدرت‌های شرق و غرب نیز سعی دارند با توسل به جنگ و تحریم اقتصادی مانع از ادامه حرکت انقلاب اسلامی شوند، ولی ما راه خود را انتخاب کرده و هرگز باز نمی‌ایستیم.

وصیت من مسلمان بودن و مسلمان ماندن است. وصیت من رودربایستی نداشتن در مقابل ضد اسلام و ضد انقلاب و ضد امام و امت است. وصیت من اجرای احکام اسلام و اهمیت به نماز است. آری برادران و خواهران آن‌هایی که می‌مانند وظیفه شما بیشتر از آن‌هایی است که می‌روند. آن‌هایی که می‌مانند باید پیام خون شهیدان را به تمام جهان برسانند و رسالتی که شهیدان بر دوش آن‌ها می‌گذارند را انجام دهند.

از شما می‌خواهم که هدف و نیتتان را برای خدا خالص کنید. برای اسلام پیکار کنید. دل به خالق متعال ببندید که رمز موفقیت هر انسانی و هر جامعه این است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار