ما متحدیم/ استاندار همدان:

برگزاری راهیان نور در پویایی جامعه اثرگذار است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: برگزاری راهیان نور بسیار ارزشمند است و می‌تواند در پویایی جامعه به ویژه قشر جوان اثرگذار باشد.
کد خبر: ۵۷۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸ - 02March 2023

برگزاری راهیان نور در پویایی جامعه اثرگذار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (پنج‌شنبه) در جلسه ستاد راهیان نور استان، اظهار داشت: تلاش دستگاه‌های اجرایی و مدیران استان در راستای فراهم کردن شرایط لازم برای راهیان نور، قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: برگزاری راهیان نور بسیار ارزشمند است و می‌تواند در پویایی جامعه به ویژه قشر جوان اثرگذار باشد.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: کسانی که با کمترین آگاهی در ماه‌های گذشته فریب دشمنان را خوردند و شعارهای سخیف دادند اگر بروند و ببینند که برای مانایی این کشور، ارزش‌ها و فرهنگ این ملت چه خون‌هایی داده شده است دیگر آن سخنان را مطرح نخواهند کرد.

وی بیان داشت: سال گذشته اقدامات خیلی خوبی در راستای از سرگیری راهیان نور انجام شد و همه‌ی مجموعه‌ها در یک اقدام جمعی و جهادی پای کار آمدند.

استاندار همدان با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور ما جزو راهیان نور مطرح در سطح کشور هستند‌، افزود: دشمن تمام تلاشش این است که یاس و ناامیدی را در جامعه پمپاژ کند و ما باید داشته‌ها و دستاوردهای خود را به رخ دشمنان بکشیم و به اطلاع مردم برسانیم.

وی با اشاره به اینکه با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب روزهای روشن و امیدهای تازه پیش روی ماست، تصریح کرد: راهیان پیشرفت هم باید در راستای جهاد تبیین، که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است، تقویت شود.

قاسمی‌فرزاد در پایان متذکر شد: از همه ظرفیت استان برای برگزاری هرچه بهتر راهیان نور استفاده خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها