معاون امور مجلس ریاست جمهوری مطرح کرد؛

نقش ایلامی‌ها در دفاع مقدس و مراسم اربعین حسینی

«حسینی» گفت: ایلامیان در دوران دفاع مقدس و اکنون در اربعین نقش آفرین هستند و نام و آوازه این استان بعنوان گذرگاه اربعین در کشور مطرح است و این افتخار بزرگی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۷۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 03March 2023

ایلامیان در دوران دفاع مقدس و اکنون در اربعین نقش آفرین هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «سید محمد حسینی» معاون امور مجلس ریاست جمهوری در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین «الله نور کریمی تبار» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: ایلامیان در دوران دفاع مقدس و اکنون در اربعین نقش آفرین هستند و نام و آوازه این استان بعنوان گذرگاه اربعین در کشور مطرح است و این افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

وی افزود: جبهه استکبار تمامی تلاش خود را برای مقابله با نظام اسلامی بکار گرفت، اما با تدبیر مقام معظم رهبری و مردم موفق نشدند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: جلسات هم اندیشی و همفکری باید بیش از گذشته باشد و این مهم نیز با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در حوزه فرهنگ، گفت: انتظار می‌رود «معنویت» و «عدالت اجتماعی» در دولت سیزدهم پیش استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: با توجه به تردد زوار اربعین و وجود زائران خارجی می‌طلبد برای تقویت بودجه فرهنگی اربعین تلاش شود، اربعین فرصت خوبی است تا از طریق آن پیام انقلاب اسلامی را به دنیا مخابره کنیم.

وی تاکید کرد: استان ایلام به لحاظ درگیری با دوران دفاع مقدس و زمان از دست رفته برای بازسازی و توسعه به نسبت سایر استان‌ها عقب ماند و انتظار می‌رود عدالت اجتماعی در توزیع اعتبارات به استان ایلام لحاظ شود.

امام جمعه ایلام بیان داشت: توجه به زیرساخت‌ها نباید منجر به غفلت از زیارت با معرفت و فرصتی برای انتقال پیام انقلاب اسلامی است و این نیازمند بودجه و ردیف خاص فرهنگی اربعین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار