استاندار ایلام:

وحدت و انسجام برای توسعه استان ایلام وجود دارد

«بهرام نیا» گفت: مجمع نمایندگان استان پیگیر امورات مردم هستند و در مجموع می‌توان گفت وحدت و انسجام خاصی در استان وجود دارد.
کد خبر: ۵۷۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ - 03March 2023

وحدت و انسجام  برای توسعه استان ایلام  وجود داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام امروز (جمعه) در دیدار با «سید محمد حسینی» معاون امور مجلس ریاست جمهوری و حجت‌الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان پیگیر امورات مردم هستند و در مجموع می‌توان گفت وحدت و انسجام خاصی در استان وجود دارد.

بهرام نیا ادامه داد: یکی از عوامل مهم که در جریان اغتشاشات بسیار حایز اهمیت بود، حضور میدانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام که شخصا ورود پیدا کردند.

وی اضافه کرد: نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام علاوه بر فعالیت موثر در امورات فرهنگی و مذهبی، خوشبختانه در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی نیز کمک کار ما هستند که جای قدردانی دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر افزایش اعتبارات حوزه اربعین، گفت: با توجه اینکه زیرساخت‌های استان به ویژه زیرساخت‌های اربعین نیازمند اعتبار است که باید اعتبارات این حوزه افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار