معاون امور مجلس ریاست جمهوری:

راه اندازی مجدد واحد‌های راکد از اولویت دولت است

«حسینی» گفت: راه اندازی مجدد واحد‌های راکد و حمایت از واحد‌های فعال از برنامه‌های دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۵۷۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳ - 03March 2023

راه اندازی مجدد واحد‌های راکد از اولویت  دولت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «محمد حسینی» معاون امور مجلس ریاست جمهوری در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: فعالیت بخش خصوصی و حمایت از واحد‌های فعال و تلاش برای راه اندازی مجدد واحد‌های نیمه تعطیل و راکد از برنامه‌های دولت است و برای تحقق این هدف، عزم عمومی و مشارکت همگانی باید در سطح جامعه حاکم شود.

وی در ادامه افزود: دولت در یکسال گذشته اقدامات زیادی را با وجود مشکلات و چالش‌های داخلی و خارجی داشته که به درآمدزایی، اشتغال زایی، رشد اقتصادی و افزایش تولید و صادرات منجر شده است.

معاون امور مجلس ریاست جمهوری با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور در گرو انجام اقدامات و برنامه‌های اقتصادی و حمایت از طرح‌های کلان و خرد است، یادآور شد: به اعتراف فعالان بخش خصوصی و کارآفرینان در دیدار اخیر با مقام معظم رهبری این واحد‌ها در طول یک دهه اخیر رشد اقتصادی نداشته اند و در دولت سیزدهم جبران این فاصله در دستور کار دولت قرار گرفته است.

حسینی ادامه داد: دولت در برنامه پنج ساله هفتم توسعه مهمترین اولویت‌های حوزه‌های اصلی و مهم کشور از جمله آب و انرژی را تدوین و منابع و ذخایر، میزان مصرف، توزیع این منابع و دیگر راهکار‌ها برای مدیریت سرمایه‌ها و منابع کشور را برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به تلاش جبهه استکبار برای منزوی کردن ایران در سطح بین الملل، گفت: هجمه‌های سنگین معاندان بر علیه انقلاب اسلامی به نتیجه نرسیده و در حوادث پاییز نمونه بارز این دشمنی‌ها نسبت به انقلاب اسلامی نمود عیان پیدا کرد.

حسینی با اشاره تلاش دشمنان برای ایجاد التهاب در جامعه، بیان داشت: جبهه استکبار تلاش دارد دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسئولیت و مدیریت، فرهنگ، ورزش، هنر، پژوهش و سیاست را زنان تشکیل می‌دهند.

وی گفت: ایران با کشور‌های قدرتمند منطقه، چون روسیه و چین همکاری می‌کند و این کشور‌ها در صدد سرمایه گذاری‌های کلان در ایران هستند، ولی دشمن با ترس از ورود سرمایه گذاران خارجی به ایران، سعی در ایجاد فضاسازی منفی در کشور کرده اند تا سرمایه گذاران خارجی به ایران ورود نکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار