معاون سیاسی فرماندار اسدآباد خبر داد؛

برگزاری ۶۰ یادواره شهدا در شهرستان اسدآباد

«زارع» از برگزاری قریب به ۶۰ یادواره شهدا از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ - 04March 2023

برگزاری ۶۰ یادواره شهدا در شهرستان اسدآبادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «جلال زارع» معاون سیاسی فرماندار اسدآباد در جلسه هم اندیشی تبیین راهبردهای سال ۱۴۰۲ شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، با بیان اینکه رسالت اصلی ما انتقال پیام شهدا است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس با ۵۵ مصوبه در خصوص مباحث جاری سازی ساختار شورا، استقرار کمیته‌های هفت گانه و ابلاغ شرح وظایف آنان برگزار شده است.

وی از برگزاری ۶۰ یادواره شهید در سال جاری، در اسدآباد خبر داد و افزود: این یادواره‌ها دارای استانداردهای مدنظر شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس بودند و با هماهنگی بسیار خوبی برگزار شدند. 

زارع همچنین به برگزاری یادواره شهدای کشوری همچون شهید «سعید قهاری‌سعید» اشاره کرد و گفت: یادواره‌ها ساماندهی شده و قالب آن‌ها در فضای خانگی برگزار می‌شود و به فعالیت محلات و بزرگداشت شهدای محلات معطوف شده‌ایم. 

معاون سیاسی فرمانداری اسدآباد خاطرنشان کرد: در طول سال جاری ۱۳۵ مورد سرکشی از والدین شهدا، ۷۸ مورد سرکشی از همسران‌ شهدا و ۲۵۰ مورد سرکشی از جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس صورت گرفته است.

وی به اقدامات شاخص شهرستان اسدآباد در راستای معرفی شهدای شاخص اشاره کرد و متذکر شد: با همکاری شهرداری المان شهدای خلبان در ورودی شهرستان اسدآباد نصب شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها