کتاب «قصه ننه علی» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «قصه ننه علی»، روایت زندگی زهرا همایونی مادر شهیدان امیر و علی شاه آبادی در مرکز تبادل کتاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 04March 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نقد و بررسی کتاب «قصه ننه علی» روایت زندگی زهرا همایونی مادر شهیدان امیر و علی شاه آبادی روز دوشنبه ۱۵ اسفند ساعت ۱۵ در سالن کنفرانس مرکز تبادل کتاب برگزار می‌شود.

این نشست با حضور کارشناس و منتقد مرتضی قاضی و نویسنده کتاب، مرتضی اسدی و جمعی از اهالی رسانه، نویسندگان و محققین برگزار می‌شود. این نقد از مجموعه نقد‌های ۲۷، انتشارات ۲۷ بعثت است که در راستای ارتقا و آموزش نویسندگان است.

کتاب «قصه ننه علی» نقد و بررسی می‌شود

بخشی از کتاب؛

گوشه لباسم را گرفت، پیراهنم را دور گردنم پیچید و مرا روی زمین تا جلوی در حیاط کشاند. دست و پا می زدم، نفسم بالا نمی آمد، کم مانده بود خفه شوم. از زمین بلندم کرد و با پای برهنه هلم داد بیرون خانه و در را پشت سرم بست. بلند شدم، آرام چند ضربه به در زدم و گفتم:« رجب! باز کن. شبه بی انصاف! یه چادر بده سرم کنم.» زنجیر پشت در را انداخت و چراغ های خانه را خاموش کرد. پشت در نشستم. از خجالت سرم را پایین انداختم…

علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولیعصر، خیابان برادران مظفر شمالی، سالن کنفرانس مرکز تبادل کتاب مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها