در جلسه شورای برنامه‌ریزی کردستان؛

استاندار کردستان: قشر جوان بزرگترین سرمایه کشور است

«زارعی کوشا» گفت: قشر جوان بزرگترین سرمایه کشور است و به همین دلیل به نقطه طمع دشمنان برای القائات نادرست و رسانه‌ای تبدیل شده تا اینگونه افکار جوانان را منحرف کنند.
کد خبر: ۵۷۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ - 05March 2023

قشر جوان بزرگ ترین سرمایه کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان در سنندج اظهار داشت: پیشنهادهای خوبی از سوی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان داریم که نمونه آن سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری در شهرستان دیواندره است که می تواند تحولی در تولید و اشتغال منطقه ایجاد کند.

وی بر پاسخ سریع دستگاه‌های اجرایی به استعلامات مربوط به سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد و افزود: تا پایان سال جاری هم تشکیلات مربوط به منطقه آزاد بانه-مریوان مشخص می شود و اینگونه سال آینده را با حرکت جدی تر و فعالیت های اقتصادی بیشتر آغاز می‌کنیم.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنانش از استاندار قبلی کردستان در راستای مطرح کردن و آغاز طرح ایجاد شهرک صنعتی بزرگ کردستان تشکر کرد و گفت: طرح احداث شهرک صنعتی بزرگ کردستان در زمینی به مساحت ۷۱۳ هکتار در محدوده شهرستان دیواندره چند هفته پیش توسط دولت سیزدهم به تصویب رسید.

وی در ارتباط با طرح های مطرح شده در نشست امروز عنوان کرد: در ارتباط با طرح آماده سازی اراضی ۱۲ هکتاری شهرک صنوف مزاحم شهر کامیاران که در غرب شهرک صنعتی قرار گرفته است از شرکت شهرک های صنعتی استان استعلام گرفته شود و برنامه این شرکت برای توسعه این شهرک هم مشخص شود.

زارعی کوشا با بیان اینکه رودخانه قشلاق سنندج ظرفیت مطلوبی برای گردشگری است، بیان داشت: برای ساماندهی این رودخانه و حرایم و محدوده آن نباید معطل دعوای حقوقی بین ۲ دستگاه برای مشخص شدن متولی آن باشیم و در راستای ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز در این مسیر باید کمیته پیشگیری به سریع تشکیل شود.

استاندار کردستان ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان افزود: قشر جوان بزرگ ترین سرمایه کشور است و به همین دلیل به نقطه طمع دشمنان برای القائات نادرست و رسانه ای تبدیل شده است تا اینگونه افکار جوانان را منحرف کنند.

وی با اشاره به اینکه فقط خود را مکلف به خدمت به مردم استان می داند، گفت: ریشه برخی از سروصداهایی که ایجاد شده را روزی به اطلاع مردم خواهم رساند ولی اکنون قصد ندارم وقت خود را صرف حواشی کنم اما اگر جایی ضرورت داشت برای دفاع از کیان خدمات انجام شده و تنویر افکار عمومی این کار را انجام خواهم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها