ما متحدیم/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد؛

ضرورت همکاری همه جانبه استانی در میزبانی شایسته از کاروان‌های راهیان نور

سردار مرادحاجتی با ارائه گزارشی از جلسات هماهنگی و اقدامات صورت گرفته در حوزه راهیان نور، خواستار همراهی و همکاری همه دستگاه‌های خدمات رسان و فرهنگی استان جهت پذیرائی شایسته از کاروان‌های راهیان نور شد.
کد خبر: ۵۷۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ - 05March 2023

ضرورت همکاری همه جانبه استانی در میزبانی شایسته از کاروان‌های راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خوزستان امروز به ریاست «علی اکبر حسینی محراب»، استاندار خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این جلسه سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با ارائه گزارشی از جلسات هماهنگی و اقدامات صورت گرفته در حوزه راهیان نور، خواستار همراهی و همکاری همه دستگاه‌های خدمات رسان و فرهنگی استان جهت پذیرائی شایسته از کاروان‌های راهیان نور شد.

وی همچنین با اعلام اینکه امسال از ابتدای شروع راهیان نور تاکنون به لطف خدا حادثه منجر به فوت نداشتیم خواستار برنامه ریزی و توجه ویژه اداره کل حمل و نقل و راهداری و پلیس راه استان در مسیرهای راهیان نور شد و اظهار داشت: خاک خوزستان مفتخر به میزبانی شایسته در طول 8 سال جنگ تحمیلی از رزمندگان سراسر کشور بود و این میزبانی همچنان در حوزه راهیان نور و اربعین حسینی بر عهده ما است لذا باید تلاش کنیبم همچون دوران دفاع مقدس میزبان شایسته ای برای هموطنان عزیزمان باشیم.

در این نشست استاندار خوزستان نیز با تأکید بر ضرورت ایجاد حس رضایتمندی در مردم از سوی مسئولان، افزود: وظیفه مدیران ایجاد حس رضایتمندی در مردم است؛ تولید این حس در مردم به صلاحیت و کارآمدی مدیران باز می‌گردد.

حسینی محراب با اشاره به برون‌سپاری و مردمی شدن برنامه‌های پذیرایی از هموطنان عزیز بیان داشت: سفرهای نوروزی و ماه رمضان باید به صورت صحیح مدیریت شوند؛ همچنین از ظرفیت بخش خصوصی و مردم نهاد در برنامه‌های پذیرایی از مسافران استفاده شود.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیران در ایام نوروز ارزیابی می‌شود؛ گفت: معاونت عمرانی، اداره کل بازرسی، معاونت توسعه استانداری خوزستان و سایر بخش‌های نظارتی گروه تخصصی را جهت نظارت بر عملکرد مدیران تشکیل دهند.

حسینی محراب با اشاره به اینکه از عملکرد خوب مدیران در ایام سفرهای نوروزی و ماه مبارک رمضان تقدیر خواهد شد، ادامه داد: مدیرانی که وظایف خود را به درستی انجام ندهند ضمن ارائه تذکر در میانه راه از چرخه مدیریت کنار گذاشته خواهند شد.

استاندار خوزستان در پایان بر تأمین روشنایی مناسب در سطح شهر، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، ایجاد فضای سبز سالم با همکاری دوستاران طبیعت، پاکسازی سواحل، بهینه سازی معابر، تقویت پلیس راه و راهور، زیباسازی ورودی‌های شهر، ساماندهی خوش‌آمدگویی به مسافران در ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه و ترمینال توسط اداره کل میراث فرهنگی، شهرداری و آموزش و پرورش، ایجاد فضای شاد امیدآفرین، برگزاری جشنواره‌های دینی، فرهنگی و قرآنی، نمایش مهمان‌نوازی اقوام خوزستان با زبان هنر، ساماندهی و تأمین امکانات رفاهی برای مراکز بین‌راهی و جایگاه‌های سوخت، تأمین امکانات رفاهی سیار در سطح شهر تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها