فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

جانبازان از نقاط قوت نظام اسلامی هستند

سردار کریمی با اشاره به اینکه جانبازان از آزمون‌های بزرگ در طول انقلاب اسلامی موفق بیرون آمدند، گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های جانبازان عزیز است و از نقاط قوت نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۷۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ - 05March 2023

جانبازان از نقاط قوت نظام اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (یکشنبه) در آئین دیدار با جانبازان شهرستان اراک اظهار داشت: جانبازان با جهاد فی‌سبیل‌الله و دفاع تمام قد از ارزش‌های اسلامی قله‌های بلند سعادت را طی کردند و غیرت دینی مهمترین شاخصه رفتاری جانبازان است و امروز سیره رفتاری جانبازان باید برای جوانان تبیین و معرفی شود و جامعه نیازمند نهادینه سازی این مهم است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت غیرت دینی در ماندگاری جانبازان و موفقیت آنها عنوان کرد: جانبازان با غیرت دینی توانستند در تاریخ ماندگار شوند و امروز دشمن به دنبال زدن غیرت دینی در جامعه اسلامی است و می‌خواهد این موتور محرکه انقلاب اسلامی را از بین ببرد و لذا سیره جانبازان درس می‌دهد که باید روز به روز غیرت دینی در جامعه تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی آیه‌های ایثار و ازخودگذشتگی هستند، افزود: جانبازان عزیز هم در دفاع مقدس با مجاهدت‌های خود ماندگار شدند و هم در طول این سال‌ها با بصیرت و صبری که داشتند به عنوان الگوهای برتر شناخته می شوند.

کریمی با اشاره به اینکه جانبازان از آزمون‌های بزرگ در طول انقلاب اسلامی موفق بیرون آمدند، گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های جانبازان عزیز است و از نقاط قوت نظام اسلامی هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر‌نشان کرد: جهاد تبیین امروز از اهمیت و ضرورت مهمی برخوردار است و جانبازان باید خاطرات ارزشمند خود را منتقل کنند تا نسل جوان بتواند راه و مسیر درست را به خوبی تشخیص دهد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار