نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس:

ولایتمداری راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است

آیت‌الله «‌دژکام» گفت: ولایتمداری راه مقابله با توطئه‌های دشمنان به ویژه در اغتشاشات است.
کد خبر: ۵۷۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ - 05March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» امام جمعه شیراز امروز 14 اسفند در آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری (دومین آیین جایزه ملی احسان) که با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام استان فارس برگزار شد اظهار داشت: ولایتمداری راه مقابله با توطئه‌های دشمنان به ویژه در اغتشاشات است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه نقش جهادگران در ایثار و خدمت به شرط آنکه کاری که انجام می‌دهند برای رضای خداوند متعال باشد بسیار تاثیرگذار است گفت: خدمت‌رسانی و کار اگر برای خدا باشد رشد پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی اگر وجهه الهی نداشته باشد مقداری کمرنگ می‌شود، افزود: اگر بخواهیم در کارهایمان موفق و پیروز باشیم فعالیت‌ها را باید مرتب پیگیری کنیم و تسلیم شیطان نشویم.

آیت الله دژکام با تصریح بر اینکه صراط مستقیم، صراط ولایت است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم زود به اهداف خود برسیم بایستی  پشت سر ولی فقیه حرکت و راه ایشان را ادامه بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان داشت: دشمنان نظام و انقلاب در تلاش هستند تا مردم را از راه مستقیم دور کنند و همگی باید با اتحاد در این فتنه‌های آخر الزمانی رهرو ولایت فقیه باشیم تا ان‌شاءالله از این فتنه‌ها عبور کنیم.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: باهمدلی و ایثار می‌توان بر تمامی مشکلات غلبه کرد و در این راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث مواسات و همدلی را مطرح کردند که در این مورد کمیته امداد امام خمینی (ره) کار‌های خوبی را انجام داده که نشان از همستگی و روحیه اتحاد بین آحاد جامعه است.

آیت الله دژکام گفت: حضور گروه‌های جهادی در ستاد فرمان حضرت امام (ره) منشاء خدمت در راه خداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار