رئیس بسیج رسانه‌ای کشور:

بسیجی‌ها باید پرچمدار جهاد تبیین باشند

کارآموزیان گفت: ما پرچمداران جهاد تبیین در عرصه کشور هستیم و تلاش می‌کنیم از سال آینده راه را به سمت کشف و حل مسئله با رویکرد امیدآفرینی ببریم.
کد خبر: ۵۷۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ - 06March 2023

رئیس بسیج رسانه‌ای کشور: بسیجیان باید پرچمدار جهاد تبیین باشندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «مرتضی کارآموزیان» رئیس بسیج رسانه‌ای کشور در ابتدای مراسم در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ابوذر اظهار داشت: امسال ۲۱ هزار اثر از بیش از  شش هزار و ۸۰۰ فعال رسانه‌ای و خبرنگار به دبیرخانه مرکزی ارسال شد و ۶۰ درصد آثار به فتنه اخیر و از شهریور به بعد اختصاص داشت.

رئیس بسیج رسانه‌ای کشور ادامه داد: مراسم اختتامیه‌های جشنواره‌های رسانه‌ای ابوذر تمامی استان‌ها برگزار شده است. امروز هم بعد از ارزیابی ۵۳۹ اثر مراسم اختتامیه این جشنواره در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال هیچ کلیدواژه‌ای را به اندازه رسانه به کار نبردند. ایشان در ۲۲ سخنرانی خودشان تا امروز ۳۸ بار این کلیدواژه را در سخنان خود به کار برده‌اند لذا ما بسیجیان باید پرچمدار جهاد تبیین باشیم و تلاش می‌کنیم از سال آینده راه را به سمت کشف و حل مسئله با رویکرد امیدآفرینی پیش ببریم.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار