نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بصیرت مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

بدری گفت: مردم بصیر ایران کاملاً متوجه قضایا هستند، هرگاه که احساس می‌کنند دشمن توطئه می‌کند در عرصه‌های مختلف به صحنه می‌آیند.
کد خبر: ۵۷۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۸ - 09March 2023

بصیرت مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کند«صدیف بدری» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنگ شناختی دشمن علیه مردم ایران، اظهار داشت: خوشبختانه مردم ایران کاملاً بصیر متوجه قضایا هستند، بر همین اساس هم هرگاه که احساس می‌کنند دشمن علیه ایرانی‌ها توطئه می‌کند در عرصه‌های مختلف به صحنه می‌آیند.

بدری خاطرنشان کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد بودیم که مردم برای کشور خود و نظام خود سنگ تمام گذاشتند، اما همه این مسائل نافی این نیست که دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگی و رسانه مسئولیت خود را به درستی انجام ندهند، بلکه باید با تمام قدرت در حوزه تولید محتوا و نشر آثار تلاش کنند تا نقشه‌های دشمن را ناکام بگذارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولین حوزه فرهنگی باید فرصت طلایی شبکه‌های اجتماعی را مغتنم بشمارند و نهایت استفاده را جهت آگاهی‌بخشی عمومی انجام دهند، متأسفانه ما نتوانسته‌ایم برای نسل دهه هفتادی و دهه هشتادی اقدامات لازم را در زمینه فضای مجازی انجام دهیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سالیان سال است که به این مهم اشاره می‌کنند، طی چند سال اخیر شاهد بودیم که معظم‌له موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند تا پادزهری باشد برای لجن‌پراکنی‌های دشمن علیه مردم ایران که همه مسئولین در هر حوزه باید نهایت سعی و تلاش را برای تحقق آن داشته باشند.

بدری تصریح کرد: آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی باید برای همه مردم ایران به ویژه نسل جوان به خوبی تبیین شود، جمهوری اسلامی ایران دستاورد‌های زیادی طی ۴۴ سال اخیر داشته است که باید برای مردم شناخته شود، من مطمئن هستم مردم ایران دشمن را ناکام می‌گذارند گرچه در برخی از بخش‌ها نارسایی‌هایی هم وجود دارد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار