یادداشت/ رحیم محمدی

مسمومیت دانش‌آموزان؛ بهانه‌ای برای بروز مجدد اغتشاشات

پروپاگاندای دستگاه عظیم رسانه‌ای دشمنان آتش تهیه بسیاری را آغاز کرده تا بلکه بار دیگر شهر‌های کشورمان را به بهانه مسمومیت دانش‌آموزان با چالشی بزرگ و اغتشاشاتی مجدد روبه‌رو سازند.
کد خبر: ۵۷۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰ - 11March 2023

مسمومیت دانش آموزان؛ بهانه‌ای برای بروز اغتشاشاتگروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌ـ رحیم محمدی؛ این روز‌ها یکی از موضوعات مطرح در جامعه مسئله مسمومیت دانش آموزان است؛ حساسیت این موضوع باعث شد تا رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود به مناسبت روز درختکاری اشاره‌ای به موضوع مورد نظر داشته باشند؛ بدین مضمون که «این یک جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض است. اگر مسمومیت اثبات شود، باید عوامل به اشد مجازات برسند. در مورد این افراد هیچ عفوی وجود ندارد».

بیان چنین جمله‌ای از سوی ایشان نشان می‌دهد که مسئله مسمومیت دانش آموزان تا چه حد اهمیت دارد؛ به عبارت دیگر، این موضوع از آن جهت می‌تواند دارای اهمیت باشد که اگر به حوادثی که طی سال‌های اخیر در کشور‌های منطقه روی داده نگاهی بیندازیم، می‌بینیم مشابه حوادثی که در ماه‌های اخیر در کشورمان حادث شده در کشوری همچون سوریه نیز اتفاق افتاده است.

نتیجه بروز حوادث مشابه در سوریه، وقوع جنگ داخلی شد؛ لذا طراحان آنچه در سوریه روی داد بر آن شدند تا مشابه آن اتفاقات را هم در ایران پیاده و اجرا کنند؛ زیرا طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ما در برابر انواع توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و در این میدان مبارزه هرچند به لحاظ عِده و عُده در برابر جبهه دشمن در اقلیت بودند، ولی با وجود این، به اصطلاح مرد و مردانه رو در روی دشمنان ایستادند و نگذاشتند که اهداف آن‌ها در کشورمان به نتیجه برسد.

پس وقتی که دشمنان دیدند که هر ترفند و خدعه‌ای که بکار می‌برند، نتیجه‌بخش نیست و حتی تجربه انقلاب‌های رنگین هم بی فایده بود، این بار تولید بی ثباتی روانی، ایجاد هراس جمعی، تعطیلی مدارس و در نهایت بازگشت آموزش غیرحضوری آن هم در محیط مجازی را به بهانه مسمومیت دانش آموزان دنبال می‌کنند و امید دارندکه  با این شیوه به آنچه تاکنون در برابر ایران دست پیدا نکرده‌اند، برسند.

براین اساس امروز دختران دانش آموز باید قربانی اهداف آن‌ها شوند و برای اینکه آتش به اصطلاح انقلاب‌شان خاموش نشود، مسمومیت دانش آموزان را مستمسکی برای احیای مجدد اغتشاشات قرار داده اند و برای اینکه تمرکز‌ها را به سمت آنچه خود می‌خواهند سوق دهند، به‌شدت بر روی اینکه مسموم ساختن دانش آموزان کار خود نظام است، فعالیت‌های گسترده رسانه‌ای انجام می‌دهند؛ لذا از هنگام بروز نخستین حادثه در ابتدای آذر تاکنون در ۵۲ مدرسه گزارشاتی دال بر بروز عوارض در برخی دانش‌آموزان اعلام شده است که پروپاگاندای دستگاه عظیم رسانه‌ای دشمنان آتش تهیه بسیاری را آغاز کرده تا بلکه بار دیگر شهر‌های کشورمان را به بهانه مسمومیت دانش آموزان با چالشی بزرگ و اغتشاشاتی مجدد روبه‌رو سازند.

شاید به همین دلیل باشد که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: «اگر مسمومیت اثبات شود، باید عوامل به اشد مجازات برسند و در مورد این افراد هیچ عفوی وجود ندارد»؛ این بیان موجب شده تا فضای روانی که دشمنان ساخته بودند به یکباره فرو بریزد و باز هم نقشه آن‌ها به گونه‌ای که انتظار داشتند، پیش نرود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار