رئیس کمیته امداد خبر داد؛

برگزاری جشن بزرگ توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در سال ۱۴۰۲

بختیاری با اشاره به برنامه اشتغال این نهاد برای سال ۱۴۰۲ گفت: سال آینده شاهد جشن بزرگ خودکفایی مددجویان خواهیم بود.
کد خبر: ۵۷۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸ - 09March 2023

برگزاری جشن بزرگ توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در سال ۱۴۰۲به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیدمرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: بر اساس تاکید و ماموریت مقام معظم رهبری که در سال ۹۸ به کمیته امدد ابلاغ شد، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای نیازمندان با رعایت تکریم در صدر برنامه‌های این نهاد قرار دارد.

بختیاری ادامه داد: سه رکن اصلی توانمندسازی نیازمندان اشتغال، مسکن و تقویت خودباوری و خوداتکایی است که کمیته امداد برای هر سه موضوع برنامه دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به برنامه‌های سال آینده کمیته امداد، عنوان کرد: در برنامه پیش رو در حوزه اشتغال، طی سال آینده، مردم باید خروجی مثبت را مشاهده کنند و امیدواریم جشن خودکفایی مددجویان در سال ۱۴۰۲ که به منظور توانمندسازی مددجویان برگزار خواهد شد، به اوج خود برسد.

وی تاکید کرد: این نهاد در طول برنامه ششم توسعه یک میلیون شغل برای مددجویان و نیازمندان ایجاد کرده است.

این مقام مسئول به موضوع تفاهم‌نامه‌های ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: یکی از این تفاهم‌نامه‌ها با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) است و مقرر شده ۴۰ هزار واحد مسکونی روستایی توسط بسیج سازندگی ساخته شود که ۲۳ هزار واحد به صورت رسمی با حضور رئیس جمهور واگذار شد.

وی اضافه کرد: تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ هزار واحد با بنیاد مستضعفان منعقد شده که بابت هر واحد ۷۵ میلیون تومان بلاعوض پرداخت خواهد شد.

بختیاری خاطرنشان کرد: همکاری نهاد‌های مختلف سبب شتاب بیشتر خدمت‌رسانی شده و اقدامات بزرگی در زمینه محرومیت‌زدایی توسط سپاه در حال انجام است.

رئیس کمیته امداد اضافه کرد: بر همین اساس سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در زمینه تامین مسکن مددجویان خواهیم بود به طوری که تا پایان اسفند ۱۴۰۲ مددجوی بدون مسکن در روستا‌ها نخواهیم داشت.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۱۴۰۲ برای مددجویان، تصریح کرد: بودجه خوبی در سال ۱۴۰۲ برای اشتغال و مستمری مددجویان تعیین شده است.

بختیاری به نقش استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس اشاره و گفت: مردم این استان با وجود مشکلات، تا پای جان ایستادند و مشکلات را به جان خریدند و از این امتحان پیروزمندانه بیرون آمدند. با اینکه حمله به ایران برای خاموش کردن صدای انقلاب بود، اما ملت ما با هشت سال مقاومت، نصرت الهی را دیدند.

وی با تقدیر از نقش امدادگران در خدمت‌رسانی به جامعه هدف کمیته امداد، گفت: کمیته امداد پایگاه عبادت است و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار