امام جمعه کیش:

سربازان گمنام امام زمان (عج) ضربات متعددی به سیستم‌های اطلاعاتی دشمن وارد کردند

حجت‌الاسلام «بی‌نیاز» گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تلاش‌ها و مجاهدت‌های خاموش خود، توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران را در نطفه خفه کرده و ضربه‌های متعددی به سیستم‌های اطلاعاتی دشمن وارد کردند.
کد خبر: ۵۷۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 10March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام «علیرضا بی‌نیاز» امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سفر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران و دیدار با مقام‌های کشورمان، اظهار داشت: در پایان این سفر بیانیه مشترکی بین مسئولان ایران و وی صادر و در آن علی‌رغم اظهار نظرهای کشورهای غربی، بر پایبندی ایران به برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای تاکید شد.

امام جمعه کیش یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم همه فشارهای اقتصادی، فتنه ها و توطئه های دشمنان در قوی ترین شرایط خودش قرار دارد و آب‌اندازی ناو اقیانوس‌پیمای جدید و ده‌ها شناور موشک انداز در منطقه خلیح فارس و پهلوگیری ۲ کشتی جنگی جمهوری اسلامی در سواحل برزیل، همگی دلیل بر حضور مقتدرانه کشورمان در دورترین نقاط جهان است.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی با وجود همه مشکلات اقتدار خود را به رخ عالمیان کشیده است، اما رژیم غاصب صهیونیستی علی‌رغم تهدیداتش علیه جمهوری اسلامی، هم‌اکنون در بدترین شرایط ممکن قرار داشته و شاهد اعتراضات ۱۰۰ هزار نفری ساکنان سرزمین‌های شغالی، حملات مردم مظلوم و گروه‌های مقاومت و همکاری دوباره حماس با سوریه است.

امام جمعه کیش با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر رسیدگی به پرونده مسمومیت دانش آموزان گفت: با توجه به تاکیدات رهبری، این مساله جنایتی بزرگ بوده؛ چراکه عاملان آن سلامت و امنیت بی‌گناه ترین و معصوم ترین افراد را نشانه رفته اند و به دنبال ایجاد جو روانی در جامعه هستند.

وی افزود: مطالبه برخورد قاطع از سوی رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده شدت علاقه پدرانه و مسئولانه ایشان نسبت به دانش‌آموزان است و انتظار می رود که تمامی دستگاه ها و نهادهای دخیل در بررسی این مساله، پرونده را تا حصوص نتیجه با همکاری و مشارکت هم دنبال کنند.

امام جمعه کیش از مجاهدت‌های خاموش و گمنامانه نیروهای مخلص و ولایی وزارت اطلاعات هم تقدیر و تشکر کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در دفاع تمام‌قد از آبروی نظام و دفاع از کیان جمهوری اسلامی بصورت شبانه‌روزی و گمنامانه تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در این سال‌ها با تلاش‌ها و مجاهدت‌های خاموش خود توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران را در نطفه خفه کرده و ضربه‌های متعددی به سیستم‌های اطلاعاتی دشمن وارد کردند.

حجت اسلام بی‌نیاز همچنین با اشاره به هفته تکریم و غبار روبی مساجد، اظهار داشت: تکریم این اماکن مقدس به منظور میزبانی از مهمنان خداوند ماه مبارک رمضان انجام می شود.

وی اضافه کرد: انتظار می رود این مساله در دستور کار نمازگزاران و متولیان مساجد جزیره قرار بگیرد تا شاهد تقویت بیش از پیش معنویت در جامعه و رسیدگی به نیازمندان و مستمندان باشیم.

وی همچنین با اشاره به شروع سفرهای نوروزی بر انجام تمهیدات و تدابیر لازم برای تامین زیرساخت ها و نیازهای اولیه مسافران و کیشوندان در جزیره تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود مشکلات در بخش های آب، برق و سوخت انتظار می رود به این مسائل توجه بیشتری شود.

امام جمعه کیش یادآور شد: تامین ارزاق مورد نیاز نیز از دیگر مطالبه هایی است ساکنان و فعالان بازار از مسئولان جزیره برای میزبانی از مسافران نوروزی انتظار دارند.

وی با اشاره به اینکه برخی کارگران از صدور دستور تخلیه برخی منازل مسکونی آنها تا قبل از ایام نوروز خبر می دهند، گفت: ما خواهان رفتار غیرقانونی نیستیم؛ اما انتظار می رود با توجه به قرارگیری در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مسئولان به گونه این تدبیر داشته باشند تا این اقدامات پس از تعطیلی مدارس اتفاق بیفتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار