با صدور پیامی؛

سرلشکر باقری درگذشت مرحوم «غفوری‌فرد» را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت دکتر «حسن غفوری‌فرد» را به آحاد ملت عظیم الشان ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان، تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۷۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ - 10March 2023

سرلشکر باقری درگذشت مرحوم «غفوری‌فرد» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی، درگذشت دکتر «حسن غفوری‌فرد» را ملت ایران و بویژه به خانواده ارجمند آن فقید خوشنام و متعهد، تسلیت و تعزیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت یار صدیق انقلاب و رهبری «دکتر حسن غفوری‌فرد» از پیشتازان و چهره‌های خوشنام و متعهد عرصه‌های خدمت به نظام و مردم شریف ایران، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

مرحوم غفوری‌فرد در تاریخ نهضت اسلامی از فعالان جبهه انقلاب و مدیران با سابقه نظام جمهوری اسلامی بود که علاوه بر چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در سنگرهای مدیریتی مهم چند دولت از جمله سکان‌داری سازمان تربیت بدنی و حوزه ورزش کشور؛ خدمات ماندگار و قابل ستایش به نسل جوان جامعه اسلامی را در کارنامه الهام‌بخش خود داشت.

او در مقاطع و شرایط حساس سیاسی اجتماعی کشور، هیچ‌گاه از صراط مستقیم انقلاب اسلامی خارج نشد و مواضع و نقش‌های او همواره نشان از تعهد و پای بندی به آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی داشت.

فقدان آن شخصیت گرانمایه را به آحاد ملت عظیم الشان ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت واسعه الهی و همنشینی با امیر مومنان حضرت علی بن‌ابیطالب علیه السلام و برای بازماندگان معزز او، صبر، شکیبایی و ثبات قدم توان با پاداش صابرین از طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح»

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار