استاندار ایلام:

هدف از برگزاری یادواره شهدا انتقال پیام شهیدان به نسل جوان است

«بهرام‌نیا» گفت: شهدا به ما درس ایثار و فداکاری دادند، و هدف از برگزاری یادواره‌ها انتقال پیام شهدا به نسل جوان است.
کد خبر: ۵۷۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ - 10March 2023

هدف از برگزاری یادواره ها، انتقال پیام شهدا به نسل جوان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام امروز (جمعه) در یادواره شهدای ایل قجر اظهارداشت: شهدا با ما درس ایثار و فداکاری دادند، هدف از برگزاری یادواره‌ها انتقال پیام شهدا به نسل جوان است.

وی اضافه کرد: شهدا زنده هستند و در پیشگاه خداوند متعال جایگاه والای دارند که در قرآن کریم آیات بسیاری در وصف شهدا بیان شده است، شهدا با تاسی آیات قرآن کریم راه خود را استوار ادامه دادند و به فیض شهادت نائل شدند.

بهرام‌نیا ولایت پذیری شهدا را بسیار ستودنی و قابل ستایش ذکر کرد و ادامه داد: شهدا به تاسی آیات قرآن کریم خلق حماسه کردند و به لقا الله پیوستند، شهدا همچون نگینی در تاریکی می‌درخشند و باید همه ادامه دهنده راه آنان باشیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره تلاش‌های هم جانبه دشمن و جبهه استکبار برای براندازی ایران اسلامی، تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر و تحریم‌های ناجوانمرانه هم نتوانست حرکت پیش رونده ایران اسلامی را متوقف کند و آینده این انقلاب به قیام صاحب زمان (ع) منتهی می‌شود.

استاندار ایلام گفت: به فرمان خداوند متعال با ظهور امام زمان (عج) بساط ظلم و ستم برچیده خواهد شد و مردم با تار و پود خود این عدالت را لمس می‌کنند.

این مسئول با اشاره به دوران قبل از انقلاب و زمان طاغوت افزود: مردم در دوران قبل از انقلاب هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشتند و کل صنایع نظامی کشور کاملا وابسته به غرب بود.

استاندار ایلام اضافه کرد: جبهه استکبار با دروغ پردازی و ورود به مباحث مختلف تلاش در براندازی داشت که با تدبیر رهبری مقام معظم رهبری و پشتیبانی و حمایت هم جانبه مردم تمامی فتنه‌های آنان با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار