عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

وقت‌کشی غرب باید در مذاکرات پایان یابد

فلاحی گفت: قطعاً سفر‌هایی که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران طی ماه‌ها و سال‌های گذشته داشته است در روند مذاکرات مثبت واقع خواهد شد، اما ما انتظار داریم که وقت‌کشی غرب به پایان برسد.
کد خبر: ۵۷۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۲ - 13March 2023

وقت‌کشی غرب در مذاکرات پایان یابد«سارا فلاحی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به وقت‌کشی طرف غربی در مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: قطعاً سفر‌هایی که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران طی ماه‌ها و سال‌های گذشته داشته است در روند مذاکرات مثبت واقع خواهد شد، اما ما انتظار داریم که وقت‌کشی غرب به پایان برسد.

فلاحی ادامه داد: معتقدم رفت و آمدهایی که برای احیای برجام صورت می‌گیرد اعلام کد‌هایی است که دشمن از آن برای التهاب در بازار ارز ایران استفاده می‌کند و بیشتر جنیه‌های امنیتی و اقتصادی برای دشمن دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقت‌کشی و ایجاد روند فرسایشی در مذاکرات اتلاف زمانی است که رقبای جمهوری اسلامی ایران برای اعمال فشار از آن بهره می‌برند تا در توافق احتمالی دست جمهوری اسلامی ایران خالی بماند و امتیازات بیشتری به غرب بدهد.

وی افزود: بنابراین ضرورت دارد وقت‌کشی‌ها پایان یابد و غرب یا توافق عادلانه و معقول را قبول کند یا برای همیشه درِ مذاکره و تعامل با ایران را ببندد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار