ما متحدیم/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

راهیان نور جوانان را در مقابل توطئه دشمنان بیمه می‌کند

پاک‌فطرت گفت: راهیان نور ذخیره معنوی و بیمه‌ای برای جوانان است که می‌تواند دشمن را در همه عرصه‌ها ناکام بگذارد.
کد خبر: ۵۷۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۷ - 27March 2023

راهیان نور جوانان را در مقابل توطئه دشمنان بیمه می‌کند«علیرضا پاک‌فطرت» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به تأثیرات تربیتی اردوهای راهیان نور بر نسل جوان اظهار داشت: قطعاً برگزاری اردوهای راهیان نور تأثیرات تربیتی بسزایی برای نسل جوان دارد و یکی از بهترین بازدید‌های علمی و معنوی دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

پاک‌فطرت خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، سپاه، بسیج و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌های خوبی داشتند تا جوانان و نوجوانان از جیهه‌ها و مکان‌های مقدس جنگ تحمیلی بازدید داشته باشند، دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور به خوبی با رشادت پدران خود و کسانی که اسطوره ایثار هستند آشنا می‌شوند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن هر مقدار تلاش کند و توطئه‌های خود را علیه مردم ایران گسترش دهد، با یک بار حضور در مناطق جنگی و بازدید از جبهه‌ها نقشه‌هایش نقش برآب و توطئه‌هایش خنثی می‌شود. راهیان نور ذخیره معنویت و بیمه‌ای برای جوانان است که می‌تواند دشمن را در همه عرصه‌ها ناکام بگذارد.

وی افزود: مجلس و دولت باید برنامه‌ریزی داشته باشند که به لحاظ بودجه و امکانات دست متولیان راهیان نور باز شود تا به تقویت برنامه‌های این اردوهای معنوی کمک کنند.

پاک‌فطرت ادامه داد: بنده همیشه بر این باور بودم که ما با سخنرانی که به پیش نمی‌رویم، بلکه باید با عمل خود ادعاهایمان را اثبات کنیم که یکی از کارهای بسیار خوب فرهنگی برگزاری اردوهای راهیان نور است، البته باید همه جوانب آن را هم لحاظ کنیم خصوصاً در بحث امنیت جاده‌ای که خطراتش آثار زیانبار جبران ناپذیری دارد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار