ما متحدیم/ دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

برای خدمت به زائران «راهیان نور» دعوت شده‌ام

«نشاگران» با بیان اینکه برای خدمت به شهدا انگیزه وجود دارد، گفت: برای خدمت به زائران «راهیان نور» دعوت شده‌ام.
کد خبر: ۵۷۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۸ - 23March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، تقویم که به روز‌های پایانی سال می‌رسد، دل عاشقان و زائران شهدا برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و قدمگاه شهدا به تب و تاب می‌افتد؛ عاشقانی که دل را راهی مناطق عملیاتی می‌کنند و روز‌های نزدیک به عید و سال تحویل را به زیارت بهترین‌ها می‌روند.

این روز‌ها حال و هوای مناطق عملیاتی جنوب دیدنی‌تر شده است؛ به هر طرف که بنگری نشانی از عاشقان را می‌بینی که از راه‌های دور و نزدیک خود را به این مکان رسانده‌اند تا دل در فضای نورانی و ملکوتی کربلای ایران جلا دهند.

«احمدعلی نشاگران» و «طاهره نجف‌زاده» زوج ساروی سرآشپز اردوگاه راهیان نور شهید جعفرزاده مازندران در اندیمشک‌ که از ابتدای انقلاب تا به حال در سنگر‌های مختلف از دفاع مقدس تا جنگ نرم در حال مجاهدت و خدمت رسانی به مردم و انقلاب اسلامی هستند و حال سال‌هاست با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور خادم الشهدا هستند.

«احمدعلی نشاگران» خادم الشهدا با بیان اینکه ۲۸ ماه و چهار روز در دفاع مقدس حضور داشتم، اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی همه ساله در خدمت زائران راهیان نور هستیم.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ بیشتر مأموریتهایم را به خرمشهر و آبادان اختصاص دادم، افزود: روزانه تا سقف ۲ هزار نفر را در بحث اسکان و تغذیه خدمت رسانی می‌کردیم.

نشاگران با عنوان اینکه امسال در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک برای خدمت رسانی حضور پیدا کردم، گفت: علاوه بر این در ایام اربعین حسینی در موکب صاحب الامر یکی از شهرستان‌ها خدمت زائران حسینی هستیم.

این خادم شهدا با بیان اینکه امسال برای خدمت به زائرین راهیان نور دعوت شده‌ام، بیان کرد: در این مکان از وجود آشپز‌های خبره محلی استفاده می‌کنیم و هدف ما رضایت زائرین است.

نشاگران این حضور را در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دلسوخته جنگ و نظام و انقلاب بر خود وظیفه و تکلیف می‌داند و انگیزه برای خدمت به شهدا وجود دارد.

وی با بیان اینکه راهیان نور حال و هوای روز‌های دفاع مقدس را یادآوری می‌کند، اذعان داشت: راهیان نور اثرگذار و انسان ساز و دگرگون کننده است و این حداقل خدمت‌ها را برای شهدا خالصانه برداریم.

برای خدمت به زائرین «راهیان نور» دعوت شده‌ام

با افتخار به راهیان نور خدمت می‌کنیم

«طاهره نجف زاده» نیز با بیان اینکه حدود ۱۶ سال به عنوان خادم الشهدا به همراه همسرم در آبلدان، خرمشهر و شهر‌های دیگر حضور پیدا می‌کنم و از بعد از نماز صبح تا پایان شب در آشپرخانه مشغول به فعالیت هستیم و این کار خستگی ندارد.

وی ادامه داد: کسی که عاشق خدا و شهدا باشد از کار برای شهدا و خدا لذت می‌برد و ما وظبغه سنگینی داریم و با حجاب و نماز راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

نجف زاده با اشاره به اینکه ۷ نفر در آشپزخانه فعالیت می‌کنیم، ادامه داد: با افتخار به زائرین راهیان نور خدمت می‌کنیم.

این خادم شهدا با بیان اینکه از سال ۶۱ به همراه ۵ خواهر و ۲ برادر در دزفول به عنوان امدادگر در بیمارستان صحرایی اندیمشک و پایگاه شکاری دزفول فعالیت می‌کردیم.

خواهر شهید نجف زاده با بیان اینکه برادرم سال ۶۳ در سنندج ترور شد و به شهادت رسید، گفت: همسرم نیز جانباز بوده و با افتخار در این مکان حضور پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این راه عاشق می‌خواهد و تا عاشق نباشی نمی‌توانی در این مسیر قدم برداری؛ کسانی که اینجا حضور پیدا می‌کنند، عاشق هستند.

برای خدمت به زائرین «راهیان نور» دعوت شده‌ام

برای خدمت به زائرین «راهیان نور» دعوت شده‌ام

برای خدمت به زائرین «راهیان نور» دعوت شده‌ام

برای خدمت به زائرین «راهیان نور» دعوت شده‌ام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها