فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد؛

ناکامی دشمن در «جنگ شناختی» علیه جوانان ایرانی

امیر سرتیپ واحدی گفت: تمام تلاش ابرقدرت‌های رسانه‌ای جهان بر این است که طرز فکر نسل جوان ما را نسبت به اسلام و انقلاب تغییر دهند، ولی تاکنون در این راه به موفقیت نرسیده‌اند.
کد خبر: ۵۷۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ - 12March 2023

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تجلیل و مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان خلبانی هواپیمای «اف ۴» که با حضور فرماندهان و مسئولین در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه مسئولان این یگان در ارتقا و بالا بردن سطح دانش پروازی خلبانان جوان و سرعت بالا در اجرای دوره‌های پروازی اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش با کار جهادی و با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و در راستای رسیدن به نیروی در تراز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به تلاش خود ادامه می‌دهد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

امیر واحدی در ادامه خطاب به دانشجویان گفت: شما جوانان ادامه‌دهندگان راه مردان بزرگی هستید که روزگاری دشمن از شنیدن نامشان لرزه بر تنش می‌افتاد. امروز این پرچم‌داری و علم‌داری به شما عزیزان رسیده و باید به خود ببالید که راه این بزرگواران را ادامه می‌دهید و بدانید که از امروز وظیفه شما سنگین‌تر است و آن، حفظ، حراست و امنیت آسمان ایران اسلامی است که در دستان شماست.

فرمانده نهاجا در ادامه با اشاره به فتنه‌های اخیر در کشور و با بیان اینکه دشمن در تلاش است که با «جنگ شناختی» بر روی نخبگان و دانشجویان ما اثر بگذارد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ابرقدرت‌های رسانه‌ای جهان بر این است که طرز فکر و عقاید جوان و نوجوانان ما را نسبت به اسلام و انقلاب تغییر دهند، ولی تاکنون در این راه به موفقیت نرسیده‌اند و من از تمام فرزندان ایران تقاضا دارم که در فضایی که آلوده به جنگ شناختی است، داخل نشوند.

در پایان مراسم با حضور امیر سرتیپ واحدی از همسر شهید خلبان «اکبری»، دانشجویان خلبانی و جمعی از فرماندهان این یگان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار