طی مراسمی؛

کتاب «آشنای ماندگار» در بافق رونمایی شد

کتاب «آشنای ماندگار» شرح زندگانی مجاهد نستوه آیت الله «سید جواد میرغنی زاده بافقی» است که توسط نویسنده بافقی «سید کاظم عباس زاده» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۵۷۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ - 12March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، کتاب «آشنای ماندگار» که شرح زندگانی مجاهد نستوه آیت الله «سید جواد میرغنی زاده بافقی» است طی مراسمی با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد رونمایی شد.

این کتاب توسط نویسنده بافقی «سید کاظم عباس زاده» به رشته تحریر درآمده است.

سرهنگ زارع در آئین رونمایی از کتاب آشنای ماندگار در بافق گفت: کتاب آشنای ماندگار روایت زندگی و خاطرات روحانی مبارز و انقلابی بافقی است که به همت این بنیاد چاپ شد.

وی افزود: آیت الله سید جواد میرغنی زاده بنیان گذار کمیته انقلاب اسلامی در بافق و امام جمعه شهرستان بود و مسئولیت عقیدتی-سیاسی نیروی انتظامی این شهرستان را بر عهده داشت.

زارع گفت: قصد داریم برای معرفی فرهیختگان علمی و دینی استان و افرادی که در دفاع مقدس فعالیت داشتند کتاب چاپ کنیم و هر ساله حدود ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس توسط این بنیاد به چاپ می‌رسد.

سید کاظم عباس زاده بافقی نویسنده این کتاب هم گفت: حدود یک سال و نیم برای تالیف این کتاب وقت گذاشته شد تا افرادی که برای این نظام و انقلاب از جان و مال گذشتند تا به اینجا برسیم، معرفی شوند.

این نویسنده بافقی افزود: محتوای کتاب، خاطرات و زندگی نامه این روحانی بافقی است و درجات علمی و دینی این عالم گرانقدر تالیف شده است.

وی ادامه داد: مطالب مرجع عالیقدر آیت االه نوری همدانی در شرح این عالم بزرگوار نیز به چاپ رسیده است که مردمی بودن و اخلاص او مورد توجه همگان است.

این عالم ربانی در دروان مبارزات انقلاب در بافق، به عنوان نماینده شهید محراب، حضرت آیت الله صدوقی، جریان انقلاب در این شهرستان را اداره می‌کرد و همراه با مردم این دیار در صف اول مجاهدان انقلابی حضور داشت.

آیت الله سید جواد میرغنی زاده بافقی در بیست و چهارم شهریور در سن ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت و در جوار امام زاده عبدالله بافق به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها