نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشوراست

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ مقدس عاشوراست، بی‌پایان است و چون رنگ خدایی دارد، هیچ‌گاه تمام نخواهد شد.
کد خبر: ۵۷۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ - 12March 2023

دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشوراستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هجدهمین جشنواره ره‌آورد سرزمین‌نور در اردوگاه شهید باکری شهرستان، اظهار داشت: ره‌آورد سرزمین‌نور، فرهنگ عاشورا، گفتمان مقاومت، ولایتمداری و پیمان با شهداست.

وی عنوان کرد: زائران در مناطق دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند تا قطعه‌ای از کربلا را لمس و فرهنگی از عاشورا را به چشم ببینند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ مقدس عاشورا است، بی‌پایان است و، چون رنگ خدایی دارد هیچگاه تمام نخواهد شد.

حاجی‌صادقی بیان کرد: دفاع مقدس به ما آموزش می‌دهد که علاوه بر گفتن ذکر یا حسین، با امام حسین (ع) باشیم، این را شهدای والامقام ما با جان خود نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: تا استکبار جهانی موجود است، هجمه و توطئه نیز وجود دارد و ما باید همان دفاع مقدس را اجرا کنیم و البته به اذن خدا شکستشان خواهیم داد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار