جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

انقلاب اسلامی جهان استکبار را به چالش کشانده است

امیر «نصیرزاده» گفت: انقلاب اسلامی ایران با ورودش الگوی جدیدی از حکمرانی را در سطح جهان به نمایش قرار داد؛ الگویی که برای همه حوزه‌های فردی و اجتماعی برنامه و هدف دارد، دشمن این را برنمی‌تابد و هر لحظه به دنبال ضربه است.
کد خبر: ۵۷۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹ - 12March 2023

انقلاب اسلامی جهان استکبار را به چالش کشانده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امشب در هجدهمین جشنواره ره‌آورد سرزمین‌نور در اردوگاه شهید باکری شهرستان خرمشهر، اظهار داشت: دشمن همواره درصدد ضربه زدن و ایجاد توطئه علیه ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان است و لحظه‌ای نیست که دشمنی خود علیه انقلاب را رها کنند.

وی ادامه داد: علت این همه دشمنی دشمنان، این است که همواره باطل و حق با هم در حال مبارزه و جنگ هستند و البته که حق به برتری خواهد رسید.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: انقلاب اسلامی ایران با ورودش الگوی جدیدی از حکمرانی را در سطح جهان به نمایش قرار داد، الگویی که برای همه حوزه‌های فردی و اجتماعی برنامه و هدف دارد، دشمن این را برنمی‌تابد و هر لحظه به دنبال ضربه است.

نصیرزاده بیان کرد: حکمرانی دشمنان مبتنی بر استفاده ابزاری از مفاهیم مقدسی، چون زن و مادر است در حالی که اسلام و انقلاب بهترین نگاه را نسبت به این مفاهیم دارند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها