مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس:

کارگاه آموزش عکاسی با موبایل ویژه دفاع مقدس برگزار شد

«کریم آبادی» با بیان اینکه جوانان و دانشجویان علاقه‌مند به عکاسی و سوژه یابی ویژه راهیان نور در این کارگاه شرکت کردند، گفت: کارگاه آموزش عکاسی با موبایل ویژه دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ - 13March 2023

کارگاه آموزش عکاسی با موبایل ویژه دفاع مقدس برگزار شد«رضا کریم آبادی» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، در خصوص اهمیت هنر در دفاع مقدس، اظهار داشت: اهمیت هنر در دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست، جوانان و نوجوانان خلاق و هنرمند در جبهه جهاد با هنرمندی خود در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل با فنون و تخصص ریزبینانه توانستند بخشی از مفاهیم و حالات رزمندگان را به تصویر بکشند که از مهمترین مباحث جهاد تبیین در عصر حاضر تبدیل شده که این نیز این اهمیت را  پر رنگ‌تر می‌سازد.

وی افزود: امروزه جوانان انقلابی و علاقمند به هنر و نسل جوان با به کارگیری هنر می‌توانند از این ابزار پر قدرت و موثر در حرکتی عظیم شروع کنند که معاونت هنر و سینمای این اداره کل این حرکت را آغاز کرده و از اقشار جوان علاقمند در حوزه‌های مختلف دعوت به عمل می آورد.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: كارگاه آموزش عكاسی با موبايل ويژه سوژه يابی دفاع مقدس و راهيان نور یک کارگاه هدفمند است، اين كارگاه به همت معاونت هنر و سينما اداره كل حفظ آثار دفاع مقدس استان هرمزگان با هدف توانمند سازی دانشجويان انقلابی در دانشگاه فرهنگيان بندرعباس برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: از عكاسان و هنرمندان جوان در حوزه دفاع مقدس در حوزه‌های دانشجويی دعوت به همكاری می کنم و وعده حمايت همه جانبه اين اداره را از توليدات و اثرات هنری فرهنگ ايثار و شهادت را به تولید کنندگان می دهم.

کریم آبادی گفت: اين كارگاه در سه سطح مقدماتی، پيشرفته و حرفه‌ای تنظيم شده كه دوره مقدماتی برگزار و دو دوره باقی مانده در سال ١٤٠٢ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار