ما متحدیم/ مسئول فرهنگی اردوگاه شهید «بلباسی» خرمشهر:

ویژه برنامه تحویل سال نو در اردوگاه شهید «بلباسی» برگزار می‌شود

«گیلانی» از اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو در اردوگاه شهید «محمد بلباسی» در خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ - 13March 2023

ویژه برنامه تحویل سال نو در اردوگاه شهید بلباسی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علیرضا گیلانی» مسئول فرهنگی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در حسینیه شهید حاج «رحیم کابلی» اظهار داشت: مناجات صبحگاهی، اقامه نماز ظهر و عصر و نماز مغرب و عشا، ایستگاه صلواتی و باکس صلواتی در مدت این چند روز برگزار شده است.

وی افزود: همچنین جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و جشن میلاد امام زمان (عج) از برنامه‌های شاخص ما بود.

گیلانی با اشاره به برگزاری مناجات شعبانیه، هیئت خادمین شهدا، ادامه داد: همچنین برنامه بزرگ ما قبل از سال تحویل و شب سال تحویل در حیاط اردوگاه شهید بلباسی به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای برنامه‌ها را در این اردوگاه، دغدغه کار فرهنگی و رسانه‌ای و شناخت معرفت بیشتر به خادمین و زائرین و شناسندن شهدای شاخص استان در اردوگاه دانست، بیان کرد: جهاد تبیین در قالب روایتگری، سخنرانی و مداحی به زائرین شهدا ارائه خواهد شد.

این مسئول با اشاره به بکارگیری خادمین شهدا در عرصه‌های مختلف فرهنگی در اردوگاه ادامه داد: امسال حضور خادمین جوان و نوجوان در اردوگاه شهید بلباسی پررنگ بود.

گیلانی با بیان اینکه اعزام راوی و مداح کاروان‌های راهیان نور یکی از برنامه‌های ماست، خاطرنشان کرد: خادمین دانش آموز در کنار خادمین با تجربه‌تر تعامل، تخصص و تجربه بیشتری کسب می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها