ما متحدیم/ با حضور در یادمان والفجر 8؛

جانشین ستادکل نیروهای مسلح به جمع راهیان نور پیوست

امیر نصیرزاده به همراه امیر سهرابی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ امیریان دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با حضور در یادمان شهدای والفجر۸ به جمع راهیان نور پیوستند و از این منطقه عملیاتی دیدن کردند.
کد خبر: ۵۷۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ - 13March 2023

جانشین ستادکل نیروهای مسلح به جمع راهیان نور پیوستبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین ستادکل نیروهای مسلح امروز به همراه امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ «مهدی امیریان» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با حضور در یادمان شهدای والفجر۸ به جمع راهیان نور پیوستند و از این منطقه عملیاتی دیدن کردند.

عملیات والفجر ۸ در روز ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ همزمان با ایام الله تاریخ ساز دهه فجر در منطقه اروند و فاو عراق انجام شد و رزمندگان اسلام در یک عملیات متهورانه دشمن را به قبول شکستی سخت وادار کردند.

پیکر هشت شهید غواص عملیات والفجر ۸ که در اسارت صدامیان متجاوز بودند و در عاشورای ۱۳۸۰ به شهادت رسیدند، نیز در کنار ساحل اروند به خاک سپرده شد.

این یادمان که با شماره ۱۳۸ در ردیف آثار ملی دفاع مقدس قرار دارد، همه ساله در تعطیلات نوروز و فصل اعزام کاروان‌های راهیان نور میزبان میلیون‌ها مشتاق دل باخته حسینی است که به زیارت این حرم شریف می‌شتابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها