مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

ایثارگری‌ جانبازان باید در مراکز علمی تدریس شود

سردار مرادحاجتی از فداکاری همسر شهید غلامی و دیگر جانبازان قطع نخاعی بابت زحماتی که برای این عزیزان طی بیش از ۳۰ سال کشیدند، قدردانی کرد و گفت: این ایثارگری‌ها باید در دانشگاه تدریس شوند.
کد خبر: ۵۷۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ - 13March 2023

ایثارگری‌ جانبازان باید در مراکز علمی تدریس شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در آیین گرامیداشت سردار شهید «حاج فریدون غلامی» که در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد دزفول برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تربیت نسلی انقلابی توانست بزرگترین ابرقدرت‌های دنیا را به زانو درآورد.

وی با بیان اینکه پیچیده‌ترین کودتاها اواخر شهریورماه با پرچم شهوت رقم خورد، افزود: دشمن ۱۲۰ روز جنگ فعال و کودتای ترکیبی انجام داد تا مملکت را زمین بزند ولی جوانان تربیت شده انقلاب اجازه چنین کاری ندادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: اگر چنین کودتایی در کشوری دیگر رقم می‌خورد آن کشور در نیم روز سقوط می‌کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «حاج فریدون غلامی» از جانبازان شهید و پیشکسوتان دفاع مقدس دزفول، یادآور شد: حاج فریدون فرزندانی تربیت کرد که در مقابل تندبادهای دشمن مملکت را نجات دهند.

سردار مرادحاجتی از فداکاری همسر شهید غلامی و دیگر جانبازان قطع نخاعی بابت زحماتی که برای این عزیزان طی بیش از ۳۰ سال کشیدند، قدردانی کرد و متذکر شد: این ایثارگری‌ها باید در دانشگاه تدریس شوند.

وی با بیان اینکه زائران راهیان نور از کشورهای دیگر از تربیت چنین جانبازان جوانمردی ابراز تعجب می‌کنند، افزود: دشمن با تمام سرویس های جاسوسی ورود کرد ولی جوانان ۱۷ ساله دوران جنگ برای کشورمان امنیت آوردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بر ضرورت ثبت تاریخ شفاهی جانبازانی همچون «فریدون غلامی» تاکید کرد و گفت: مردانگی این شهید کمیاب است؛ وی همیشه نسل جوان را با انقلاب متصل می‌کرد و هرگز از موقعیت خود سوء استفاده نکرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها