در آیین تجلیل از جانبازان ستاد ارتش در دوران دفاع مقدس مطرح شد؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد ارتش: مجاهدت ایثارگران و جانبازان سایه جنگ را از کشور دور کرد

حجت‌الاسلام دهدار گفت: مجادهدت ایثارگران و جانبازان سایه جنگ را از این مرز و بوم دور کرد و به همین دلیل باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۵۷۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 13March 2023

حجت‌الاسلام دهداربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد دهدار» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد ارتش صبح امروز در آیین تجلیل از جانبازان ستاد ارتش در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروز از مقام شامخ شما جانبازان که در دوران جوانی از ناموس، شرف و غیرت ایرانی حراست، صیانت و پاسداری کردید، تجلیل می‌کنیم. نه‌تنها در این روز بلکه هر روزی را که بر ما می‌گذرد، روز شماست و ما قدردان زحمات شما عزیزان هستیم.

حجت‌الاسلام دهدار ادامه داد: البته تمام مسئولان، دولتمردان و متولیان امور مدیون شما هستند؛ زیرا شما در صحنه‌های فداکاری حاضر بودید و همیشه حافظ این کشور و مرز و بوم هستید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد ارتش افزود: برخی سیاسیون معتقدند که فلان کمیسیون و قرارداد و یا مذاکره سایه جنگ را از کشور دور کرد؛ این دروغ است؛ زیرا در واقع تلاش ایثارگران و جانبازان بود که سایه جنگ را از این مرز و بوم دور کرد و به همین دلیل باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود تا آیندگان رسم مردانگی را از فداکاری و ایثارگریِ شما جانبازان بیاموزند.

وی‌ گفت: شما جانبازان برای حفظ و حراست از کشور جان خود را فدا و مقاومت کردید و زیر بار ظلم و زور دشمنان قسم‌خورده انقلاب و فرصت طلب نرفتید؛ این در حالی است که همواره این دشمنان با تحریم، تخریب و تطمیع بنا داشتند که انقلاب اسلامی را از صحنه روزگار حذف و ایثارگران را نیز از صحنه مبارزه خارج کنند؛ پس باید جوانان واقعیت‌ها را بدانند و از مردانگی شما مردان روزگار درس بیاموزند.

حجت‌الاسلام دهدار عنوان کرد: ما پیرو مکتب سیدالشهدا (ع) هستیم و همچنان که ایشان و یارانشان زیر بار زور نرفتند و نام امام حسین (ع) بر تارک تاریخ می‌درخشد، نام شما جانبازان نیز همیشه در تاریخ انقلاب می‌درخشد؛ شما که از نظر تدین، خداباوری و خدامحوری همواره الگوی جامعه هستید و همگان باید از شما درس بیاموزند. حضور شما در تمام صحنه‌ها با افتخار بوده است و این حضور توانست امنیت کشور را تأمین و ما را به پیروزی امیدوار کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها