مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

لازمه تداوم راه شهدا، شناخت عرصه‌های دشمنی نظام سلطه است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: تداوم راه شهدا منوط به شناخت عرصه‌های دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی است تا بتوان با آن مقابله کرد.
کد خبر: ۵۷۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰ - 13March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در یادواره ۱۰ شهید جهادگر شهرستان تربت جام که امروز با حضور قشرهای مختلف مردم در هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز به نام روز شهدا نامگذاری شده است. شهدا به عنوان شاگردان مکتب امام خمینی (ره)، در طول حیات پربرکتشان خدا را دیدند و خود را ندیدند.

وی افزود: امروز اگر ملت ایران اسلامی کارآمد، با عزت، سربلند، مقتدر و گره‌گشا هستند به این دلیل است که امدادهای الهی پشتیبان آن‌هاست.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد سازندگی، گفت: سنگرسازان بی‌سنگر و خانواده شهدای جهاد سازندگی باید افتخار کنند که در عرصه و میدانی تلاش می‌کنند که دست قدرت خدا در آن دیده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن هنوز در تصور ساقط کردن نظام مقدس اسلامی است، ابراز داشت: جهاد، عرصه بی‌نظیر و افتخارآفرینی است که همه اولیا، انبیا، صلحا و شهدا از این درب در جوار قرب الهی سکنی گزیدند. در انقلاب اسلامی نیز درب جهاد به روی مجاهدانی گشوده شد که مردانه در این میدان حضور پیدا کردند.

یوسفعلی‌زاده با تأکید بر اینکه ماهیت نهضت امام خمینی (ره) علاوه بر حسینی بودن، خدایی و مردمی بود و همین امر باعث شد تا یاری خداوند نصیب حال مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی شود، تصریح کرد: جهاد ذو ابعاد است. امروز عرصه‌ای را که فرمانده معظم کل قوا به‌عنوان اولویت برای جهاد تعیین کردند، جهاد اقتصادی و سازندگی و همچنین جهاد فرهنگی و مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است. کسانی که در این عرصه‌های جهاد تلاش می‌کنند راه شهدا را ادامه داده‌اند.

وی بیان داشت: بحمدالله در سایه تلاش‌ها و کوشش‌های بی‌دریغ مردم راه شهیدان پررهرو است و پرچم جهاد در دست رهروان راه شهدا در اهتزاز است و لذا تداوم راه شهدا منوط به شناخت عرصه‌های دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی است تا بتوان با آن مقابله کرد.

این مسئول گفت: اگر یک دنیا بدخواه، توطئه‌گر و خبیث در برابرمان صف‌آرایی کنند باید با ایمان و اعتقاد، مسیری را که شهدا پیش روی ما گشودند طی کنیم و با تأسی به آن‌ها پشتیبان ولایت باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: ناامیدی یکی از اهداف و کیدهای دشمن است لذا با بازخوانی دستاوردها و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به جامعه امید ببخشیم.

یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، ابراز داشت: تهاجم فرهنگی، جنگ ترکیبی و جنگ شناختی دشمن را باید جدی گرفت چراکه نظام سلطه بر نسل نوجوان و جوان متمرکز شده و باید مراقب آینده‌سازان ایران اسلامی بود.

وی ادامه داد: جهاد پایان‌ناپذیر است؛ بر همین اساس تا زنده‌ایم رزمنده هستیم، نسل امروز با تأسی به پیشکسوتان عزت و شرف باید مجاهد باشند تا امام جامعه تنها نماند و راه شهدا پررهرو باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار