جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

توان دفاعی ایران دشمن را به وحشت انداخته است/ دشمنان دیگر قدرت رجزخوانی ندارند

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با بیان اینکه قدرت دفاعی کشورمان دشمن را به وحشت انداخته است، گفت: رژیم صهیونیستی دیگر در منطقه امنیت ندارد و هر لحظه منتظر یک اتفاق است.
کد خبر: ۵۷۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ - 14March 2023

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ثبات و استحکام جامعه تحت تأثیر دو عامل ثبات دنیا و دین است. قوی شدن دنیا و آخرت انسان نیز تحت تأثیر قدرت نظامی و همچنین رهبری و هدایت کار‌های فرهنگی در جامعه است.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با اشاره به ضرورت جهاد تبیین گفت: باید تبیین کنیم که کشور ما در چه وضعیتی بوده و اکنون به چه جایگاهی رسیده است. کشوری که نقش ژاندارم منطقه را برای آرامش آمریکا بازی می‌کرد، امروز کشور تصمیم‌ساز و دارای نقش در منطقه و دنیاست.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به قدرت کشور اشاره و عنوان کرد: کشور ما امروز از لحاظ قدرت دفاعی در دنیا سرآمد است و دشمن را به وحشت انداخته است. موشک‌هایی که ما از روی ناو‌ها شلیک می‌کنیم، مانند خاری در چشم دشمنان است؛ این موشک‌ها قدرت ما را به دشمنان نشان می‌دهد و آن‌ها را نگران کرده است.

وی افزود: قدرت دفاعی ما و رهبری برجسته کشور باعث شده که همه نقش‌های دشمن اعم از جنگ، کودتا و اغتشاشات شکست بخورد و اتاق فکر آن‌ها دیگر به پایان رسیده است؛ چرا که ثبات این کشور ریشه در خون شهدا دارد. اراده خداوند متعال این است که مردم شیعه ایران اسلامی حاکمیت جهان را به دست بگیرند.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت عنوان کرد: اسرائیل دیگر در منطقه امنیت ندارد و هر لحظه منتظر یک اتفاق است. در حالی که دشمنان ما دائم از تحریم حرف می‌زدند، ناگهان دیدند که زیر کوه‌های ما شیلتر هواپیما و پایگاه هوایی شده است. رجزخوانی دشمنان ما هم تمام شده و آن‌ها دیگر قدرت رجزخوانی هم ندارند و دنیا شاهد قدرت کشور ماست.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به رصد فرهنگی کشور توسط دشمن اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن حتی سبک زندگی ما را هم رصد می‌کند. زمانی از آن‌ها پرسیده می‌شد که شما چه زمانی به این پیشرفت رسیده‌اید و آن‌ها پاسخ می‌دادند زمانی که شما در خواب قیلوله بودید. این پاسخ‌ها ناشی از رصد فرهنگی و سبک زندگی ما بود. حالا آن‌ها باید بدانند که این پایگاه‌های زیرزمینی در زیر کوه‌ها را زمانی ساختیم که آن‌ها در حال رجزخوانی بودند. زمانی که دشمن از تحریم حرف می‌زد، ما پایگاه نظامی زیرزمینی می‌ساختیم.

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها