با حضور فرمانده کل ارتش؛

همایش فرماندهان و معاونان نیروی دریایی ارتش برگزار شد

با حضور امیر سرلشکر موسوی همایش فرماندهان و معاونان نیروی دریایی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ - 14March 2023

همایش فرماندهان و معاونان نیروی دریایی ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همایش فرماندهان و معاونان نیروی دریایی ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، سعید جلیلی عضو شورای راهبردی روابط خارجی و نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی و جمعی از فرماندهان و معاونان نداجا در ستاد این نیرو برگزار شد.

سعید جلیلی در این همایش با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور، گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس از تمام توان خود برای براندازی حکومت نوپای جمهوری اسلامی استفاده کرد و بعد از ناکامی به فشار حداکثری اقتصادی با اعمال تحریم‌های مختلف روی آورد که به اذعان خودشان در این راه هم نتوانستند موفقیتی حاصل کنند.

وی افزود: دشمنان اعلام کرده‌اند که فشار حداکثری اقتصادی شکست خورده و اکنون زمان تغییر شیوه و ایجاد جنگی متفاوت است و این تغیر را امروز در جنگ جدید که همان جنگ سایبری و استفاده از فضای مجازی است به وضوح می‌بینیم.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر توسعه صنایع دریایی و استفاده از دریا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بار‌ها به اهمیت دریا و استفاده از ظرفیت‌های آن اشاره کرده است و این وظیفه مهم را نیروی دریایی ارتش به خوبی سرمشق خود قرار داده تا با توسعه سواحل مکران و توسعه صنایع دریایی بتواند در توسعه اقتصادی و اجتماعی به کشور کمک کند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی، نگاه به توسعه و پیشرفت را لازمه حرکت رو به جلو عنوان کرد و عزت روزافزون، قدرت و پیشرفت بیش از پیش را لایق ملت قهرمان جمهوری اسلامی ایران دانست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها