نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

نقشه جامع جزیره هرمز تدوین شود

حجت الاسلام «عبادی‌زاده» گفت: باید یک نقشه جامع از جزیره هرمز تدوین شود تا تمام فعالیت‌های عمرانی و سایر خدمات مطابق با آن پیش رود.
کد خبر: ۵۷۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ - 15March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد عبادی زاده» نماینده ولی فقیه در هرمزگان‌ امروز در آیین بهره‌برداری از ۱۱۵۰ پروژه عمرانی در جزیره هرمز، با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه مردم جزیره هرمز شایسته خدمات دهی فراوان هستند، اظهار داشت: مردم جزیره هرمز در دفاع مقدس ۴۰ نفر شهید برای انقلاب تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: مردمی که در دفاع از حریم ولایت در خط مقدم هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در فرمایشات خود نیز تأکید بر توجه ویژه به مردم هرمز دارند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: درخواست دارم که یک نقشه جامع از جزیره هرمز پیش‌بینی شود تا تمام فعالیت‌های عمرانی و سایر خدمات مطابق با آن پیش رود.

وی به دو دغدغه مهم مردم جزیره هرمز اشاره کرد و گفت: اگر مسکن و اشتغال مردم حل شود، ریل طبیعی زندگی مردم نیز به جریان می‌افتد.

امام جمعه بندرعباس در ادامه با تشکر از ساخت ۱۰۰ واحد مسکن در جزیره هرمز توسط نیروی زمینی سپاه، یادآور شد: با این اتفاق متقاضی جدید مسکن رو به کاهش است.

حجت‌الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: از طرف مردم و خودم از برداران نیروی زمینی سپاه و قرار گاه مدینه منوره سپاه و همه دست‌اندرکاران واگذاری مسکن به مردم جزیره هرمز تشکر می‌کنم.

وی گفت: سپاه همیشه در شرایط سخت از سیل تا زلزله، به صورت جهادی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار