معاون هماهنگ‌کننده نداجا:

قدرت نظامی ایران اسلامی موجب ناامیدی دشمنان شده است

امیر دریادار «بلوچ» دریاها و اقیانوس‌ها را در سیطره نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی دانست و گفت: قدرت نظامی ایران اسلامی دنیا را متحیر و دشمنان را ناامید کرده است.
کد خبر: ۵۷۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴ - 15March 2023

قدرت نظامی ایران اسلامی، دشمنان را ناامید کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، امیر دریادار «بابک بلوچ» معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش امروز (چهارشنبه) در مراسم دانش‌آموختگی دانش‌پژوهان دوره ۱۹۳ شهید «رضاپور» مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در رشت، با بیان اینکه رشادت‌های نیروی دریایی راهبردی دستاورد‌های بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین دریانوردی‌های جهان را شکل داده است.

دریادار بلوچ دریا‌ها و اقیانوس‌ها را در سیطره نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: قدرت نظامی ایران اسلامی دنیا را متحیر و دشمنان را ناامید کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده نداجا با بیان اینکه دانش‌آموختگان باید به حضور در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی افتخار کنند، گفت: اقدامات دریادلان نداجا بسیاری از کشور‌ها را انگشت به دهان گذاشته است.

امیر بلوچ با تأکید بر تقویت روحیه ایمانی، معرفتی و عرفانی در بین یگان‌های نیرو‌های مسلح، بیان کرد: نیرو‌های مسلح در کنار تقویت آموزش‌های رزمی، تاکتیکی و نظامی، خود را با سلاح ایمان و تقوا مجهز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار