معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمنان چاره‌ای جز پذیرفتن حرکت رو به جلوی ملت ایران ندارند

سردار «جوانی» با بیان اینکه آمریکا در منطقه غرب آسیا شکست خورده و متحدانش از او فاصله گرفته‌اند، گفت: امروز آمریکا، اسرائیل و متحدان آن‌ها چاره‌ای ندارند، جز اینکه قدرت، عظمت و حرکت رو به جلوی این ملت را بپذیرند.
کد خبر: ۵۷۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ - 15March 2023

آمریکا چاره‌ای جز پذیرفتن حرکت رو به جلوی ملت ایران نداردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در یادواره سرداران، فرماندهان، ۲۸۶ شهید والامقام و نکوداشت ۱۳ شهید گمنام شهرستان تالش در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: طاغوتیان زمانه همواره بندگی خدا و کسانی‌که با بندگی خدا سربلند و سرافراز شدند را برنمی‌تابند.

وی با بیان اینکه طاغوت‌های زمان، فراوان هستند، گفت: در هر مقطعی از تاریخ کسانی بوده‌اند که می‌خواستند جای خدا باشند و بر بندگانِ خدا پادشاهی کنند و برای رسیدن به خواسته‌های شوم خود مرتکب هر جنایتی می‌شدند.

سردار جوانی با اشاره به اینکه خداوند می‌خواهد مسلمانان و موحدان عزیز باشند و حرکت رو به جلو داشته باشند، افزود: در منظومه فکری امامین انقلاب، سه مؤلفه جهاد، شهادت و شهید تامین‌کننده عزت جامعه اسلامی است و نبودِ جهاد، مجاهد و رزمنده، جامعه را به جایی می‌رساند که تن به ذلت و سلطه اجنبی دهد.

وی با بیان اینکه جهاد در مبارزه با دشمنانِ خدا خلاصه می‌شود تصریح کرد: شهدای دوران دفاع مقدس نیز در عملیات‌ها آرزوی شهادت داشتند و این موضوع در وصیت‌نامه‌ها و نقل خاطرات دوستان‌شان و یادگاران دفاع مقدس پیداست و سیدالشهدای جبهه مقاومت (سردار شهید قاسم سلیمانی) هم همواره در آرزوی شهادت بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دنیا را محل تجارت اولیای خدا دانست و بیان کرد: این تجارت به‌معنای افزایش برج‌ها، ویلا‌های چند هکتاری و پول‌های کلان نیست بلکه تجارتی است که به ثمر می‌نشیند به همین خاطر خداوند در قرآن کریم می‌فرماید کسانی که در راه خدا به‌شهادت می‌رسند زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند.

سردار جوانی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب گفت: قدرت‌های شیطانی شرق و غرب بعد از پیروزی انقلاب، در یک مسئله اتفاق آرا داشتند و گفتند «نباید اجازه دهیم ملتی که به نام اسلام قیام کرده و یک نظام ولایی را برپا کرده، ماندگار شود».

وی عنوان کرد: دشمنان می‌دانستند ماندگاری انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی و از بین رفتن اختلافات بین جهان اسلام، اقوام و تمدن‌سازی اسلامی را به‌دنبال خواهد داشت لذا توطئه‌ها و شیطنت‌هایشان را علیه انقلاب با ترور، بمب‌گذاری، اقدامات تجزیه‌طلبانه، اختلاف‌افکنی، طراحی کودتا، جنگ تحمیلی تا اغتشاشات پاییزی امسال، جنگ ارزی و شیطنت در مدارس ادامه دادند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمامی توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی در سال ۱۴۰۱ کاملاً شکست خورد، افزود: جبهه حق با محوریت ایران و کشور‌های مقاومت و پرچمداری ولایت شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها بوده است، اما جبهه کفر شاهد شکست‌های خود است.

سردار جوانی با تاکید بر اینکه موفقیت‌های بیشتر برای جبهه حق در راه است، تصریح کرد: یکی از وصایای مشترک شهدا در واقع رها نکردن اسلام و امام و پشتیبانی از جمهوری اسلامی بوده است.

وی به جانفشانی شهدای مدافعان حرم و شهدای امنیت اشاره کرد و افزود: دشمن اکنون نگران و وحشت‌زده است و در عین حال جرأت پرتاب گلوله‌ای به سمت کشورمان را ندارند و حتی خودشان اعتراف کردند که نمی‌توانند وارد جنگ با ملت ایران شوند؛ چون این ملت قدرت دفاع دارد که به برکت اسلام و فرهنگ جهاد و شهادت است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنانِ ما به این باور رسیده‌اند که ایران اسلامی در حوزه‌های نظامی می‌تواند در مقابل هر تهدیدی بایستد و در سایر عرصه‌ها نیز در حال عبور از تحریم‌هاست که نتیجه مقاومت و ایستادگی این ملت در برابر تحریم‌های ظالمانه و برخورداری از رهبری حکیم بوده است.

سردار جوانی با بیان اینکه آمریکا در منطقه غرب آسیا هم شکست خورده و متحدانش از او فاصله گرفته‌اند، افزود: دشمن در اتفاقات چند ماهه گذشته تمام ابزار‌های خود را علیه این ملت به‌کار گرفت، اما در ادامه دنیا نظاره‌گر حماسه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بود و این ملت در یوم‌الله ۲۲ بهمن نشان دادند که همچنان پشتیبان اسلام، ولایت و در مسیر شهدا و مصمم به ادامه این مسیر هستند.

وی خاطرنشان کرد: این مردم با ایستادگی خود، نگاه دشمن را عوض کردند تاجاایی‌که آمریکایی‌ها کوتاه آمدند و مجدداً حرف از مذاکره زدند و گفتند دنبال براندازی نیستند و امروز آمریکا، اسرائیل و متحدان آن‌ها چاره‌ای ندارند، جز اینکه قدرت، عظمت و حرکت رو به جلوی این ملت را بپذیرند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت ایران را ملت ظهور دانست و بیان کرد: جنگ اقتصادی دشمن هم مانند قدرت نظامی‌شان رو به ناکارآمدی است.

سردار جوانی با بیان اینکه راه مقابله با تبلیغات شوم دشمن، جهاد تبیین است، تاکید کرد: هرکسی در هر موقعیتی امروز وظیفه جهاد دارد؛ چراکه دشمن در تلاش است جمهوری اسلامی را رو به پایان نشان دهد و به‌دنبال القای ناامیدی است.

وی پیشرفت‌های علمی کشورمان را زبانزد عام و خاص دانست و بیان کرد: جهاد تبیین به‌معنای افشای دروغ‌ها و سیاه‌نمایی‌های دشمن است و باید در این عرصه کوشا بود و امید داریم، این ملت و نظام به کمک مسئولان و رهنمود‌های رهبری، همه موانع را برخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار