مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛

اجرای «طرح مهرواره محله همدل» در مازندران

حجت الاسلام «شریف تبار» از اجرای «طرح مهرواره محله همدل» به مناسبت ماه مبارک رمضان در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ - 16March 2023

اجرای «طرح مهرواره محله همدل» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد مهدی شریف تبار» مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران صبح امروز در نشست طلایه داران تبلیغ شهرستان قائمشهر که با حضور آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که امروز مهم و ضروری است، تلاش دلسوزان و مجاهدان عرصه جهاد تبیین به ویژه روحانیون و مبلغان در این معناست که حرف خدا روی زمین نماند بنابراین مبلغان، هیات امنا، ارکان مساجد و فعالان فرهنگی نقش موثر و به سزایی در ترویج معارف الهی و اهل بیت ع دارند.

عضو شورای فرهنگی عمومی مازندران افزود: توجه مستمر بر زمان آگاهی، تاثیر مستقیم بر رویکرد‌های ترویجی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان و محتوای تبلیغی مورد استفاده در این ماه با برکت دارد که نیازمند شناخت از موضوعات روز و دانش حوزه تبلیغی دارد.

وی ادامه داد: ضرورت جهاد تبیین در حال حاضر که دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و ایجاد یاس در این شرایط سخت معیشتی مردم است، بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول فرهنگی استان مازندران به موضوع حجاب و عفاف در جامعه اشاره و تصریح کرد: در موضوع کشف حجاب و حوادث اخیر خط محتوایی که میشود به کمک همه بانوان و مومنین و دختران پیگیری کرد این مساله است که همگان مطالبه گر شوند، که اینگونه برخورد‌ها و رفتار‌های برخی شهروندان امنیت روانی و عاطفی را از بین می‌برد و برخلاف اصول و سیاست‌های تحکیم بنیان خانواده است.

حجت الاسالام شریف تبار تاکید کرد: باید با همه‌ی بانوان اختیار کننده این نوع پوشش گفتگو کرد و در یک فضای به دور از حساسیت و لجاجت در قالب مشارکت مدنی به همه شهروندان این نکته را گوش زد کرد این رفتار‌های خلاف قانون و شرع چه آثاری برخانواده و جامعه می‌گذارد. در این عرصه بانوان در تبیین عمومی نقش آفرین ویژه باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به طرح مهرواره محله همدل در مازندران و در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: موضوع مهم دیگر، مساله تقویت پیوند‌های اجنماعی است. آنچه که امروز تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب است به میدان آمدن مردم در حل مسائل و مشکلات از مقیاس محله تا عرصه‌های بزرگتر. تمدن سازی اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه مردم پای کار بیایند لذا در این راستا امر مهرواره محله همدل را از ماه مبارک رمضان پیگیری می‌کنیم و در واقع امروز امر مهم آن است که منابر و محافل راوی این همه همدلی و مواسات و خوبی‌ها باشند

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در حوزه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی اعم از آموزش، تبلیغی و ترویجی، کرسی‌های محافل، جلسات تفسیر و تدبر به ویژه جلسات تفسیر خانگی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار