نگرانی رژیم صهیونیستی از توسعه همکاری‌ها میان حماس و حزب‌الله

سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره روند رو به رشد همکاری‌ها میان جنبش حماس و جنبش حزب الله لبنان ابراز نگرانی کرده اند.
کد خبر: ۵۷۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ - 15March 2023

نگرانی رژیم صهیونیستی از توسعه همکاری‌ها میان حماس و حزب‌اللهبه نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع امنیتی رژیم صهیونیستی در گزارش‌هایی درباره افزایش همکاری‌ها میان اضلاع مقاومت در فلسطین و لبنان ابراز نگرانی کردند.

در همین رابطه روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی نوشت: مقامات امنیتی اسرائیلی از تشدید تنش‌ها در جریان ماه رمضان به شدت نگران هستند.

در ادامه این گزارش آمده است: در شرایطی که تنش‌های امنیتی در یک سال اخیر ادامه داشته، این احتمال وجود دارد که شرایط کنونی کنترل اوضاع از دست خارج شده و شرایط به حالت انفجار برسد.

این گزارش درباره همکاری گروه‌های مقاومتی در لبنان و فلسطین هشدار داده شده و آمده است: روند همکاری‌های رو به توسعه میان حزب الله لبنان و جنبش حماس مساله‌ای نگران کننده است که باید به طور جدی پیگیری شود.

یسرائیل هیوم در ادامه نوشت: در ماه‌های اخیر میزان قدرت و محبوبیت جنبش حماس نیز در میان ضعف ملموس تشکیلات خودگردان فلسطین، روندی افزایشی داشته است.

این روزنامه تصریح کرد: این در شرایطی است که میزان خشم عمومی فلسطینیان نیز از اسرائیل روندی تصاعدی داشته و در همین وضعیت اسرائیل دچار بحران‌های داخلی متعددی شده است، امری که نگرانی‌ها از آینده را افزایش داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها