مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

افزایش ۳۰ درصدی فعالیت‌های دفاع مقدس در سال ۱۴۰۲

سرهنگ سلامی گفت: در سال جاری با همت ومشارکت فرماندهان نیرو‌های مسلح، مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و تشکل‌ها ۱۳ هزار برنامه و فعالیت در حوزه دفاع مقدس و مقاومت در استان انجام شده است و در سال ۱۴۰۲ این فعالیت‌ها حداقل افزایش ۳۰ درصدی خواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 18March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در جلسه پایانی سال که با حضور کارکنان و خانواده آنان در سالن جلسات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد از بنیاد دفاع مقدس به عنوان بنیاد انقلاب و شهدا یاد کرد و اظهار داشت: هر چه بتوانیم به آرمان‌های انقلاب و مسیر شهدا والامقام نزدیکتر شویم در انجام وظایف خود موفق‌تر خواهیم بود.

سرهنگ سلامی با ارزیابی مثبت عملکرد سال ۱۴۰۱ بنیاد استان گفت: مسیر آینده، مسیر مجاهدت‌های بزرگ است و تعامل ومشارکت همه مدیران دلسوز و نهاد‌های مسئول نوید بخش توفیقات عملی بیشتر خواهد بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ با همت ومشارکت فرماندهان نیرو‌های مسلح، مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و تشکل‌ها ۱۳ هزار برنامه و فعالیت در حوزه دفاع مقدس و مقاومت در استان انجام شده است و در سال ۱۴۰۲ این فعالیت‌ها حداقل افزایش ۳۰ درصدی خواهد داشت.

وی گفت: تدین، معنویت، اخلاص، پشتکار و تلاش مخلصانه در کنار ابزار و امکانات مهمترین عامل موفقیت در فعالیت‌ها و تلاش‌های انقلابی است و همراهی خانواده‌ها با کارکنان در انجام توفیقات بیشتر موثر خواهد بود.

در پایان مراسم از همسران کارکنان بنیاد قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها