فرمانده سپاه زرندیه:

خدمت رسانی ۶۰ گروه جهادی در شهرستان زرندیه

سرهنگ صادقی گفت:بیش از ۶۰ گروه جهادی در این شهرستان در بخش های مختلف به مردم خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۵۷۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶ - 18March 2023

خدمت رسانی ۶۰ گروه جهادی در شهرستان زرندیهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محسن صادقی» فرمانده سپاه زرندیه امروز(شنبه) در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی این شهرستان اظهار داشت: امروز به برکت تفکر بسیج خدمت به مردم‌ به یک فرهنگ تبدیل شده و بسیج با همه ظرفیت ها و توانمندی ها در این مسیر حرکت می کند.

فرمانده سپاه زرندیه افزود: بسیج در طول انقلاب اسلامی با خدمت صادقانه به مردم و پیشتازی در عرصه های مختلف خدمت رسانی به یک فرهنگ کارآمد و توانمند تبدیل شده و در خط مقدم امیدآفرینی حرکت می کند. 

وی با اشاره به برنامه های سپاه در حوزه مسکن محرومین گفت: یکی از مهمترین اقدامات سپاه در شهرستان زرندیه ساخت مسکن محرومین است که در زرندیه ۷ واحد مسکن تحویل ولی نعمتان انقلاب شد و در سال آینده در این راستا برنامه ریزی خواهیم کرد.

سرهنگ صادقی افزود: توجه به مناطق محروم و قشر نیازمند از دیگر اولویت های سپاه در زرندیه است که بیش از ۶۰ گروه جهادی در این شهرستان در بخش های مختلف به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: توزیع کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری یکی دیگر از اقدامات مهم بسیج در شهرستان زرندیه است و در سالجاری بیش از ۵ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شده است.

فرمانده سپاه زرندیه خاطر نشان کرد: امروز به برکت حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در شهرستان برنامه های مختلفی با حضور مسئولین شهرستان انجام شد که دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست شورای اداری شهرستان، رزمایش کمک مومنانه به شکل محله محور، تحویل مسکن ولی نعمتان انقلاب، کلنگ زنی ساختمان جدید سپاه شهرستان زرندیه و بازدید از پروژه های محرومیت زدایی از جمله برنامه های امروز بود و قطعا برکات فراوانی برای مردم خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار