مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبر داد؛

ارائه خدمات چهار کتابخانه عمومی در ایام نوروز به همدانی‌ها

«زارعی» گفت: چهار کتابخانه عمومی در همدان و نهاوند در ایام تعطیلات نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۵۷۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 19March 2023

ارائه خدمات چهار کتابخانه عمومی در ایام نوروز به همدانی‌هابه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «عاطفه زارعی» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کتابخانه مرکزی همدان در تعطیلات رسمی نوروز ۱۴۰۲ خدمات خود را ادامه خواهد داد، اظهار داشت: کتابخانه عمومی مرکزی همدان روزهای ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و یکم تا سوم فروردین، همچنین ۱۲ و ۱۳ فروردین علاوه بر روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۹ خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: همچنین کتابخانه‌های «آزادی» و شهیدان «حجازی» چهار کتابخانه عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خدمات ارائه می‌دهند همدان نیز از روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا چهار فرودین سال ۱۴۰۲ و روز ۱۱ و ۱۲ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۹ آماده ارائه خدمات هستند. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: همچنین کتابخانه شهید حیدری نهاوند نیز در روز ۲۹ اسفند ماه از ساعت ۸ تا ۱۴ و روزهای یکم تا چهارم و ۱۱ و ۱۲ فرودین از ساعت ۸ تا ۱۹ خدمات کتابخانه‌ای ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروزی و شروع ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است که به مطالعه کتاب بپردازیم، خاطرنشان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی نیز در حال برگزاری است و افراد می‌توانند از این ایام برای شرکت در این جشنواره معنوی استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار