با حضور معاون قرآن و عترت و مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

پوستر «عیددیدنی با خدا» رونمایی شد+عکس

آئین رونمایی از پوستر «عیددیدنی با خدا» با حضور معاون قرآن و عترت و مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ - 19March 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آئین رونمایی از پوستر «عیددیدنی با خدا» امروز (یکشنبه ۲۸ اسفند) با حضور علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنر‌های تجسمی، محمدمهدی عزیززاده قائم مقام معاونت قرآن و عترت، سید مصطفی زراوندیان معاون هنری مرکز هنر‌های تجسمی و جمعی از عوامل اجرایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ساختمان معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

پوستر «عیددیدنی با خدا» به سفارش مرکز هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف گسترش فرهنگ اسلامی-ایرانی و تقویت محله‌های مسجدمحور طراحی و تولید شده است تا ساکنین محله‌های مختلف با حضور در مساجد، تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را جشن بگیرند و به این بهانه دور هم جمع شوند.

همچنین نسخه باکیفیت این پوستر در اختیار ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور قرار خواهد گرفت تا ضمن بهره‌برداری از آن در ایام ماه مبارک رمضان به تبلیغ و ترویج سنت حسنه حضور در مساجد بپردازند.

در ادامه، پوستر «عیددیدنی با خدا» را مشاهده می‌کنید:

 

«عیددیدنی با خدا» رونمایی شد+عکس

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها