فرمانده فراجا خبر داد؛

برخورد قاطع پلیس با عاملان ناامنی/ بهره‌گیری از ۲۵۰۰ گشت انتظامی برای برقراری امنیت در تهران

سردار رادان با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۵۰۰ گشت انتظامی در هر شیفت امنیت را تامین خواهند کرد، گفت: هر کسی بخواهد ناامنی ایجاد کند با او برخورد قاطع خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۷۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ - 21March 2023

برخورد قاطع پلیس با مسببن ناامنی/ بهره‌گیری از ۲۵ هزار نیرو برای برقرای امنیت در تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده فراجا صبح امروز (سه‌شنبه) در رزمایش اقتدار نوروزی که در میدان آزادی برگزار شد، با اشاره به شعار سال فرماندهی انتظامی کل کشور اظهار داشت: شعار نوروز متفاوت، پلیس مقتدر و حرفه‌ای در حالی شکل می‌گیرد که این پلیس باید در حوزه حرفه‌ای ماموریت خود را درست انتخاب کند و آن را به درستی انجام داده و هوشمندانه عمل کند.

سردار رادان گفت: امروز به ملت ایران قول داده‌ایم که آرامش و آسایش خودمان را تقدیم کنیم تا آن‌ها آرامش، آسایش و استراحت داشته باشند و این نیکو و خیر است.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: امروز چشمان ما باید بیدار باشد تا چشمانی در آسایش باشد، چشمانی هوشیار باشد تا چشمانی خوشحال باشد و مقتدرانه در ماموریت باشند تا مردم از آرامش لذت ببرند.

وی گفت: متقارن شدن عید نوروز با ماه مبارک رمضان باعث می‌شود علاوه بر اینکه سال را نو کرده‌ایم دل‌ها نیز نو شود.

سردار رادان با اشاره به شعار مهار تورم، افزایش تولید اظهار داشت: امیدواریم مسئولین با عمل به این شعار بتوانند حال دل خوش‌تری برای مردم رقم بزنند و پلیس باید متفاوت‌تر از گذشته باشد و نیاز مردم را به طور واقعی شناسایی و پاسخ دهد.

وی گفت: امروز ۲۵ هزار نیرو در تهران با تمام توان فرماندهی در شرق و غرب برای برقراری امنیت به‌کارگیری شده‌اند.

سردار رادان با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۵۰۰ گشت انتظامی در هر شیفت امنیت را تامین خواهند کرد، گفت: هر کسی بخواهد ناامنی ایجاد کند با او برخورد قاطع خواهیم کرد.

فرمانده فراجا تاکید کرد: با شناسایی جغرافیای جرم و محلات این نوید را خواهیم داد که مردم آرامش و روز‌های بهتری از آسایش را خواهند دید.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها