استاندار اصفهان با خانواده سردار شهید علی قوچانی دیدار کرد

استاندار اصفهان در منزل سردار شهید حاج علی قوچانی حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.
کد خبر: ۵۷۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ - 21March 2023

استاندار اصفهان با خانواده سردار شهید حاج علی قوچانی دیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» استاندار اصفهان در دیدار با خانواده سردار شهید علی قوچانی، ضمن درخواست دعای عاقبت بخیری برای خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: از خداوند متعال طلب می‌کنیم، به همه ما توفیق دهد تا وظایفی که در راستای آرمان شهدا بر دوش داریم را به نحو احسن انجام دهیم.

وی با اشاره به فتنه‌های اخیر دشمن در کشور، افزود: یکی از مواردی که جهت گیری‌ها را روشن می‌کند آشنایی نسل جوان با سلوک شهدا است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در این راستا بایستی در معرفی شهدا درست، با برنامه‌ریزی و قاعده‌مند رفتار کنیم تا نسل جوان ما کمتر دچار سردرگمی شود.

مرتضوی ضمن تشکر و قدردانی از خانواده این شهید والامقام در راستای تبیین زندگی و سلوک سردار شهید قوچانی، عنوان کرد: دوران غبارآلودی است و بهترین ابزار در این شرایط، نشان دادن راه و رسم زندگی شهدا از جمله این شهید والامقام است.

‌سردار ‌حاج علی قوچانی فرمانده تیپ یکم لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در سن ۲۲ سالگی در عملیات والفجر ۸ به فیض شهادت نائل آمد و جاویدالاثر شد. پس از ده سال پیکر پاک سردار شهید قوچانی شناسایی و در گلستان شهدای اصفهان، قطعه کربلای ۵ در کنار سردار شهید حاج حسین خرازی به خاک سپرده شد.

‌زمانی که خبر شهادت این شهید والامقام را به سردار حسین خرازی فرمانده لشکر دادند با چشمانی پر از اشک و با صلابت خاصی گفت: «بنویسید حاج علی قوچانی مالک اشتر لشکر بود.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار